Hva jobber dere med?

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Hva jobber dere her inne med??

Selv er jeg sykepleier i 100% stilling på et sykehjem.
Har masse tunge løft i løpet av en dag, derfor kommer jeg til å spørre om aktiv sykemelding den første perioden etter innsetting. Har ikke tålmodighet til å bare gå hjemme.. [:)]

cubus

Jobber i skobutikk.

Jobber på kontor,under første forsøk og i rugeperioden så var jeg på seminar med bivirkninger fra crinone som gav masse graviditetssymptomer også kvalme[8D]
Andre forsøk tok jeg 3 fleksdager uken etter egginsettingen så da jobbet jeg 2 dager, det var mindre bivirkninger og rariteter den siste IVF [8D]da egget festet seg, da var det nok mer ekte graviditetssymptomer. Rart at Crinone kan gi slik forskjellig utslag fra forsøk til forsøk.

jobber i barnehage og studerer til førkolelærer.

Studerer sosialt arbeid, og jobber helger på pu-bolig[:)]

Jobber som vikar i barnehage[:)] Og har vært det siden sommer 06, til og fra. Men i år har det vært masse sjukemeldinger o.l og da har eg fått delta veldig mykje som vikar.. Kjekt!

Forsøker å studere litt ved siden av (nettsstudie), men lysten er ikkje så veldig stor for tiden. Og har ikkje vært det på ganske lenge.. Er førskulelærar eg studerar.

Jeg er midlertidig ufør [:o] Møtte veggen for noen år siden, jobba meg ihjel for og slippe og tenke....ikke lurt, men sånn ble det [&o]
Håpet er og få en god jobb, 2 barn, stasjonsvogn, hun og et fint hus, men det blir vel med drømmen......bortsett fra barna, de SKAL jeg ha [:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Jobber i skobutikk.

[:D]
oy

[:D]

Kontor her også... med regnskap

Hva slags kontorjobb har dere, ElinR og Twinanne?

Jeg er spesialpedagog og trives godt med det.

Sykepleier i akuttmottak og ambulanse.. [:)]

Jobber i omsorgsboliger som hjelpepleier, 80 % fast stilling[;)]

Butikksjef og studerer pedagogikk deltid.....

jeg jobber som pedagogisk medarbeider i bhg.

Back
Topp