Hva jobber dere med?

finetrineline

Glad i forumet
Dere kjenner vel hverandre godt, men jeg er jo ganske ny her, og ganske så nyskjerrig[;)][;)][;)]
Jeg er sykepleier og før jeg gikk i permisjon jobbet jeg i hjemmespl og på et DPS(Distrikt psykiatrisk senter) Er litt i tvil om det er det jeg vil tilbake til, bruker permisjonstia til å tenke[:)] 

Enn dere da????

Skal bli student jeg... Er hjemme nå, og det har jeg vert i 3 år...

går på skole jeg[:'(]

Utdannet medisinsk sekretær, men jobber i Telenor!

Men nå har jeg mamma perm!![:D]

Jeg er sykepleier! Og jobber på sykehus! Så trives veldig godt der! Men det er litt omrulleringer der, så blir spennende å se hvordan det er når jeg skal tilbake...

princess interiør

Jobber i kommunen med prosjekter.

jeg går på attføring, og gjennom aetat jobbet jeg på en barneskole, som assistent.. stoortrivdes..
håper å kunne fortsette snart:)

Hei [:)]

Jeg er utdannet sykepleier, og jobbet før permen i
hjemmesykepleien. Etter permen har jeg lyst tilbake
på skolebenken, og ta videreutdannelse (men vet
ikke heilt ka ennå) [:)][:)] 

Jeg jobber med regnskap![:)]
Godt med permisjon da mammarollen er langt fra noe jeg har gjort før...

jeg er lærling som omsorgsarbeider mn trives ikke helt så jeg bruker å permisjonen til og vurdere om jeg vil fortsette ?:) 

Jobber som lærer på små skoletrinnet. Men er bare vikariat, så blir spennende å se hva som skjer når mamma permen er over.....

heisann!
arti å se hva de andre gjør ja..[:D]
selv er jeg selvstendig næringsdrivende. trives kjempe godt med jobben...

jser det er mange som jobber i omsorgssektoren her . det gjør jeg også,el nå har jeg permisjon da. det å få en baby er jo nesten som å være på jobb da også min jobb der ble stort sett det samme (mating/stell bading) hehe rart å tenke på.[;)]

Jeg er hjelpepleier og jobber i hjemmesykepleien

Back
Topp