Hva jobber dere med?

Jeg har akkurat valgt på nytt.

Jeg har jobbet i klesbutikk store deler av livet mitt siste jobben var butikksjef i barneklesforretning.

Så ble sønnen min syk og vi tilbrakte 2 år på sykehus.

Nå jobber jeg som pleieassistent på sykehjem og planlegger å bli Helsefagarbeider.

Jobber som doktorgradsstipendiat i kjemi, snart ferdig! Og hvis jeg skulle velge noe annet er det å jobbe som lærer på vgs :) Og det skal jeg forhåpentligvis når vi flytter :joyful:

Før i tiden va d alltid butikkjobber, så fikk jeg fibro og heiv mæ på regnskapbachelor. Midt under den kom dessverre MEen, så da e æ en av dem «heldige» som snart e uføre. :rolleyes:
Har brukt noen år men har akseptert at sånn e d bare :)
Hvis æ skulle ha valgt noe hvis jeg var frisk så er det regnskap :)

Sykepleier på sykehjem. Aaaner ikke hva annet, det var alltid sykepleier jeg skulle bli. Men er litt konstant i tenkeboksen på noe annet, for dårlig bemanning tar sakte knekken på meg...

Jobber som salgsansvarlig for et fiskeriselskap. Har ansvar for å selge fisk til Frankrike, så jeg håndterer ca 20 faste kunder i dette markedet. Veldig stressende og spennende jobb hvor man får lære språk og reise :)

Jobber som salgsansvarlig for et fiskeriselskap. Har ansvar for å selge fisk til Frankrike, så jeg håndterer ca 20 faste kunder i dette markedet. Veldig stressende og spennende jobb hvor man får lære språk og reise :)
Tror kanskje ikke jeg hadde valgt noe annet om jeg kunne.. men hadde alltid en drøm om å bli dyrlege/veterinær

Jeg er utdannet innen Prosesskjemi og automasjon, og har jobbet på Gassanlegg i mange år (skift). Vært tillitsvalgt på heltid de siste årene. Har fått ny jobb innen HMS i en annen bedrift fra 2023. Gleder meg veldig til det. Drømmer om å bli leder innen 5 år. Tor jeg hadde valgt det samme igjen. Eventuelt blitt arkitekt, det har alltid interessert meg!

Jeg jobber som helsefagarbeider i en bolig . Holder på å ta en videre utdanning innen psykiskhelse og rusarbeid har vurdert å bytte beite men har ikke funnet enda hva det skal være . Da jeg alltid har villet å jobbe innen helse . Så kanskje noe annet innen helse ‍♀️

Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage! Trives veldig godt i jobben. Skulle jeg måtte gjøre noe annet måtte det være noe innen interiør arkitekt eller noe

Jeg jobber som lærer på en ungdomsskole, kunne gjerne tenkt meg å prøve noe annet en gang men vet ikke hva det skulle vært...
Jeg møtte en tidligere ungdomsskolelærer som instruktør på kajakkpadlekurs - hun trengte en pause så fant seg jobber innen friluft.

:)Jeg møtte en tidligere ungdomsskolelærer som instruktør på kajakkpadlekurs - hun trengte en pause så fant seg jobber innen friluft.
Høres deilig ut å være så mye ute. Er mange lærere som bytter jobb nå, men jeg trives jo veldig godt, så selv om det er fristende å prøve noe annet, så blir jeg nok der jeg er. :)

Lærer på videregående :)Hadde gjerne blitt journalist/jobbet i radio.

Last edited:
Jobber med digital markedsføring i forlag. Skulle jeg valgt på nytt måtte det blitt noe mer praktisk. Kanskje elektriker. Eller den som veiver inn fly på flyplass. Det ser gøy ut! I alle fall noe hvor jeg ikke måtte forholde meg så fryktelig mye til Facebook hele tida!

Back
Topp