Hei!
Hva jobber dere med?
Og visst du skulle valgt på «ny», hva hadde du jobbet med da?
Hva jobber dere med?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tror kanskje ikke jeg hadde valgt noe annet om jeg kunne.. men hadde alltid en drøm om å bli dyrlege/veterinærJobber som salgsansvarlig for et fiskeriselskap. Har ansvar for å selge fisk til Frankrike, så jeg håndterer ca 20 faste kunder i dette markedet. Veldig stressende og spennende jobb hvor man får lære språk og reise![]()
Jeg møtte en tidligere ungdomsskolelærer som instruktør på kajakkpadlekurs - hun trengte en pause så fant seg jobber innen friluft.Jeg jobber som lærer på en ungdomsskole, kunne gjerne tenkt meg å prøve noe annet en gang men vet ikke hva det skulle vært...
Høres deilig ut å være så mye ute. Er mange lærere som bytter jobb nå, men jeg trives jo veldig godt, så selv om det er fristende å prøve noe annet, så blir jeg nok der jeg er.Jeg møtte en tidligere ungdomsskolelærer som instruktør på kajakkpadlekurs - hun trengte en pause så fant seg jobber innen friluft.
Ufør perr nå. Mulig vta via nav senere. Om jeg hadde mulighet å begynne på nytt, så hadde jeg tatt studiene mer alvorlig og utdannet meg til jordmorHei!
Hva jobber dere med?