Hva jobber dere med?

Jeg har akkurat valgt på nytt.

Jeg har jobbet i klesbutikk store deler av livet mitt siste jobben var butikksjef i barneklesforretning.

Så ble sønnen min syk og vi tilbrakte 2 år på sykehus.

Nå jobber jeg som pleieassistent på sykehjem og planlegger å bli Helsefagarbeider.

Jobber som doktorgradsstipendiat i kjemi, snart ferdig! Og hvis jeg skulle velge noe annet er det å jobbe som lærer på vgs :) Og det skal jeg forhåpentligvis når vi flytter :joyful:

Før i tiden va d alltid butikkjobber, så fikk jeg fibro og heiv mæ på regnskapbachelor. Midt under den kom dessverre MEen, så da e æ en av dem «heldige» som snart e uføre. :rolleyes:
Har brukt noen år men har akseptert at sånn e d bare :)
Hvis æ skulle ha valgt noe hvis jeg var frisk så er det regnskap :)

Sykepleier på sykehjem. Aaaner ikke hva annet, det var alltid sykepleier jeg skulle bli. Men er litt konstant i tenkeboksen på noe annet, for dårlig bemanning tar sakte knekken på meg...

Jobber som salgsansvarlig for et fiskeriselskap. Har ansvar for å selge fisk til Frankrike, så jeg håndterer ca 20 faste kunder i dette markedet. Veldig stressende og spennende jobb hvor man får lære språk og reise :)

Jobber som salgsansvarlig for et fiskeriselskap. Har ansvar for å selge fisk til Frankrike, så jeg håndterer ca 20 faste kunder i dette markedet. Veldig stressende og spennende jobb hvor man får lære språk og reise :)
Tror kanskje ikke jeg hadde valgt noe annet om jeg kunne.. men hadde alltid en drøm om å bli dyrlege/veterinær

Jeg er utdannet innen Prosesskjemi og automasjon, og har jobbet på Gassanlegg i mange år (skift). Vært tillitsvalgt på heltid de siste årene. Har fått ny jobb innen HMS i en annen bedrift fra 2023. Gleder meg veldig til det. Drømmer om å bli leder innen 5 år. Tor jeg hadde valgt det samme igjen. Eventuelt blitt arkitekt, det har alltid interessert meg!