Hva jobber dere med?

Hønemor2017

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hvilke yrke har dere valgt? Tatt utdannelse for å jobbe med det du gjør?
Jobber selv i butikk og elsker det men ikke valgt å ta fagbrev innenfor salg

Jobber innen helse å trives veldig i helse yrket ! ;) å går på skolen 1 dag i uken som praksiskandidat som helsefagarbeider å står jeg på eksamen og så tar fagprøven er jeg helsefagarbeider i år :)

Jobber på kontor med ordre, salgsstøtte og markedsføring (kun fullført vgs).

Kunne heller tenkt meg å jobbe innen helsesektoren eller som pedagogisk leder i barnehage/førskole, men får det ikke til å gå rundt om jeg skal studere nå (tror jeg).

Jeg er utdannet sykepleier. Jobbet på sykehus i et vikariat på kirurgisk avdeling i fjor, men har gått tilbake til min egen stilling i kommunen i eldreomsorgen. Har jobbet med eldre mennesker i 5-6 år og trives veldig med det. Kunne ikke valgt noe annet. Det eneste minuset med yrket er turnuslivet. Det kan ofte være vanskelig å kombinere turnus med familielivet, så det hender man må ofre mye i privat sammenheng. Jeg har lyst til å videreutdanne meg innen et felt hvor jeg så kan jobbe i poliklinikk og kun jobbe på dagtid. Da har jeg større mulighet til å være mer med familien både på kveldstid, helger og høytidsdager. :rolleyes: Det er lov å håpe at det en dag kan bli sånn!

Jobber på kontor med ordre, salgsstøtte og markedsføring (kun fullført vgs).

Kunne heller tenkt meg å jobbe innen helsesektoren eller som pedagogisk leder i barnehage/førskole, men får det ikke til å gå rundt om jeg skal studere nå (tror jeg).
Hvordan fikk du jobben? Bare søkte du? Husker jeg søkte flere kontor stillinger etter vgs men ingen napp

Jeg er jurist med personvern og trygderett som hovedområder. Jeg rådgir, skriver fagsaker og holder mye kurs innenfor disse to områdene. Stortrives i jobben :)

Jobber i bhg, og studerer ved siden av. Håper å bli ferdig bhg-lærer før termin [emoji1377][emoji23]