Hva jobber dere med?

Hønemor2017

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hvilke yrke har dere valgt? Tatt utdannelse for å jobbe med det du gjør?
Jobber selv i butikk og elsker det men ikke valgt å ta fagbrev innenfor salg

Jobber innen helse å trives veldig i helse yrket ! ;) å går på skolen 1 dag i uken som praksiskandidat som helsefagarbeider å står jeg på eksamen og så tar fagprøven er jeg helsefagarbeider i år :)

Jobber på kontor med ordre, salgsstøtte og markedsføring (kun fullført vgs).

Kunne heller tenkt meg å jobbe innen helsesektoren eller som pedagogisk leder i barnehage/førskole, men får det ikke til å gå rundt om jeg skal studere nå (tror jeg).

Jeg er utdannet sykepleier. Jobbet på sykehus i et vikariat på kirurgisk avdeling i fjor, men har gått tilbake til min egen stilling i kommunen i eldreomsorgen. Har jobbet med eldre mennesker i 5-6 år og trives veldig med det. Kunne ikke valgt noe annet. Det eneste minuset med yrket er turnuslivet. Det kan ofte være vanskelig å kombinere turnus med familielivet, så det hender man må ofre mye i privat sammenheng. Jeg har lyst til å videreutdanne meg innen et felt hvor jeg så kan jobbe i poliklinikk og kun jobbe på dagtid. Da har jeg større mulighet til å være mer med familien både på kveldstid, helger og høytidsdager. :rolleyes: Det er lov å håpe at det en dag kan bli sånn!

Jobber på kontor med ordre, salgsstøtte og markedsføring (kun fullført vgs).

Kunne heller tenkt meg å jobbe innen helsesektoren eller som pedagogisk leder i barnehage/førskole, men får det ikke til å gå rundt om jeg skal studere nå (tror jeg).
Hvordan fikk du jobben? Bare søkte du? Husker jeg søkte flere kontor stillinger etter vgs men ingen napp

Jeg er jurist med personvern og trygderett som hovedområder. Jeg rådgir, skriver fagsaker og holder mye kurs innenfor disse to områdene. Stortrives i jobben :)

Jobber i bhg, og studerer ved siden av. Håper å bli ferdig bhg-lærer før termin [emoji1377][emoji23]

Jeg er spesialrevisor innen skatt og mva. Fastsetter, veileder og kontrollerer store selskaper, i tillegg til å jobbe med regelverksutvikling mv. Elsker jobben min!

Jeg er midt i utdanning til helsefagarbeider :) har bare læretiden og litt almenne fag igjen før fagbrevet kan tas [emoji4]
Men langtidssykemeldt pga rygg og bekken

Hvordan fikk du jobben? Bare søkte du? Husker jeg søkte flere kontor stillinger etter vgs men ingen napp

Vært veldig heldig da det var i det firmaet som mamma jobber i. Har jobbet der i ferier siden jeg var relativt ung og så åpnet det seg en stilling som de lurte på om jeg ville søke på mens jeg hadde permisjon. De visste jeg var ute etter ny jobb etter endt permisjon. Så da søkte jeg og fikk stillingen.

Vet at det ikke er lett å få kontorstillinger, da det ofte er mange søkere, så var heldig der[emoji4]

Jeg ble ferdigutdannet barnevernpedagog i 2012, har jobbet innenfor det kommunale barnevernet etter dette, men nå jobber jeg på en barnevernsinstitusjon :)

Utdannet Personlig Trener gjennom NIH, og har 100% fast stilling på treningssenter som pt, salinstruktør og gruppetreningsleder. Kunne ikke valgt noe bedre :happy093 Jobbe med så mye forskjellige folk i forskjellige aldre og alle har forskjellige mål :gen014
Fri hver fredag -lørdag-søndag :love017

Har ernæring fra før via pt, men vil ha mer innabords så går på nettstudie attpå for å kunne kalle meg kostholdveileder. Dårlig timing så henger skikkelig etter, 3 mndr spying, midt i rushet på senteret, 100% i jobb, flytteplaner innen våren og familieliv:laughing021 . Smarteste valget og tiden EVER:gen045 :smiley-angry026

Jobber med markedsføring og forretningsutvikling. Mye prosjektledelse og utviklingsarbeid. Har master i økonomi (siviløkonom) med hovedprofil i markedsføring. Elsker jobben min [emoji173]️

Er utdannet barnevernspedagog, med videreutdanning innen småbarnspedagogikk og har 60%vikariat som pedagog i bhg men så lenge jeg er frisk jobber jeg 90-100% :) og håper på å klare det så lenge som mulig :)

Vært veldig heldig da det var i det firmaet som mamma jobber i. Har jobbet der i ferier siden jeg var relativt ung og så åpnet det seg en stilling som de lurte på om jeg ville søke på mens jeg hadde permisjon. De visste jeg var ute etter ny jobb etter endt permisjon. Så da søkte jeg og fikk stillingen.

Vet at det ikke er lett å få kontorstillinger, da det ofte er mange søkere, så var heldig der[emoji4]
Har inntrykk av at mange stillinger går gjennom familie/bekjente. Du er jo veldig heldig da =D

Back
Topp