Hvilke yrke har dere valgt? Tatt utdannelse for å jobbe med det du gjør?
Jobber selv i butikk og elsker det men ikke valgt å ta fagbrev innenfor salg
Jobber selv i butikk og elsker det men ikke valgt å ta fagbrev innenfor salg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan fikk du jobben? Bare søkte du? Husker jeg søkte flere kontor stillinger etter vgs men ingen nappJobber på kontor med ordre, salgsstøtte og markedsføring (kun fullført vgs).
Kunne heller tenkt meg å jobbe innen helsesektoren eller som pedagogisk leder i barnehage/førskole, men får det ikke til å gå rundt om jeg skal studere nå (tror jeg).
Hvordan fikk du jobben? Bare søkte du? Husker jeg søkte flere kontor stillinger etter vgs men ingen napp
Jobbe med så mye forskjellige folk i forskjellige aldre og alle har forskjellige mål
. Smarteste valget og tiden EVER

Har inntrykk av at mange stillinger går gjennom familie/bekjente. Du er jo veldig heldig da =DVært veldig heldig da det var i det firmaet som mamma jobber i. Har jobbet der i ferier siden jeg var relativt ung og så åpnet det seg en stilling som de lurte på om jeg ville søke på mens jeg hadde permisjon. De visste jeg var ute etter ny jobb etter endt permisjon. Så da søkte jeg og fikk stillingen.
Vet at det ikke er lett å få kontorstillinger, da det ofte er mange søkere, så var heldig der[emoji4]