Hva jobber dere med?

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Får dere noe tilrettelegging hvis det kommer til det? Eller har dere kanskje en jobb hvor svangerskapspenger blir et alternativ etterhvert eller allerede? :)
 
Jeg jobber i butikk. Tilrettelegging er ikke helt mulig, men jeg har flotte kollegaer som gjerne tar de tyngste løftene og vi samarbeider godt om oppgavene [emoji4] håper det kan gjøre at jeg holder ut lengre i jobb denne gangen.
 
Jeg er sykepleier og jobber på sykehus. Har allerede litt tilrettelegging og det vil bli mer etterhvert. Er enkelte pasienter bla. Jeg ikke kan være sammen med. Håper å kunne jobbe så lenge som mulig.
 
Jobber som frukost kokk på hotell! Tilrettelegging til en viss grad er mulig! Spørres litt kva man må tilrettelegge! Kan få hjelp til dei største og tyngste vareleveringane! Men Må jo stå og gå heile dagen, kan ikkje sitte å jobbe .
 
Jeg jobber som sykepleier på poliklinikk og kontor, så her er det endel tilrettelegging som er mulig. Jobbet på sengepost det forrige svangerskapet og da gikk jeg tiden ut. Håper jeg er like heldig denne gangenxsmile3
 
Er Barnehagelærer ig sjefen er flink til å ta hensyn, så jeg får tilrettelegging når jeg ber om det! Sist uke jobbet muskulaturen rundt rygg og mage veldig, så da jobbet jeg 80 hele uken istede for 100%.
 
Har kontorjobb og er ansatt i kommunen så det er absolutt mulig med tilrettelegging og de er veldig villige til å gjøre det. Blant annet så har vi en massasjestol jeg kan bruke hvis jeg trenger en hvil (eller massasje) [emoji4] I tillegg får jeg tilbud om gravidtrening i arbeidstiden.
 
Jeg jobber som miljøterapeut på en barnevernsinstitusjon. Etter første time hos jordmor igår skrev hun en søknad om svangerskapspenger pga risiko. Jobber med ungdom som har historikk med å havne i psykose, utageringer osv. Skal til arb giver i dag og få hans signatur også! Så regner med at jeg ikke får jobbe mer fremover [emoji15]