Hva jobber dere med?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Jeg er lærer. Kjenner at det er tungt å krykke meg rundt eller sitte ved arbeidspulten, så jeg må nok ned i stilling. Akkurat starta opp etter ferien og skjønner at bekkenet ikke tillater at jeg holder på så lenge.

Jeg er lærer i førsteklasse. Er sykemeldt i to uker pga bekkenløsning nå, men håper jeg slipper å gå sykemeldt helt til januar!

Jeg er lærer i førsteklasse. Er sykemeldt i to uker pga bekkenløsning nå, men håper jeg slipper å gå sykemeldt helt til januar!

Men blir bekkenløsninga bedre? Sist ble jeg bare dårligere.... naprapaten min anbefalte meg vanntrening, men det er bare på formiddagen så da må jeg sykemelde meg helt for å få det til :(

Tror kanskje ikke det vil bli bedre, men håper det kan holde seg slik det er nå. Men ser mørkt på fem måneder uten jobb!

Skal i bassenget med ungene til helga, spent på om det kan gjøre litt godt.

Jeg er lege... Må ha tilrettelegging da enkelte deler av jobben (stoffer som brukes under behandling av pasienter) er skadelig for fostre. Men jobber fullt nå. De fleste leger får fritak fra nattevakter i siste trimester. Det er fordi vi jobber 19 timers vakter uten søvn og som eneansvarlig lege i avdelingen - mye løping pga alarmer og sånn, og ikke så enkelt å gjøre hjertekompressjoner med diger mage. Samt at en snittarbeidsuke er på rundt 50 timer. Gleder meg til noen mnd med bare dagtidsarbeid og 38timers arbeidsuke, det har jeg ikke hatt siden jeg var student for seks år siden[emoji51]

Jeg er lærer. Dette året er jeg bare faglærer og mye løping mellom etasjene og ulike klasser. Jobber bare 60% dette året fordi jeg var så smart at jeg søkte om videreutdanning og så ble jeg gravid i mnd etter ;) men etter tre dager på jobb i 6 ulike klasser med full undervisning så er jeg utslitt... blir kult når studiene starter opp snart :nailbiting: men jeg har et mål om å "holde ut" til høstferien i det minste. Jeg slipper i det minste å løpe ut i flere inspeksjoner i løpet av dagen. Arbeidsgiver er veldig forståelsesfull og de gjør så godt de kan mtp tilrettelegging.

Back
Topp