Hva jobber dere med?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Får dere noe tilrettelegging hvis det kommer til det? Eller har dere kanskje en jobb hvor svangerskapspenger blir et alternativ etterhvert eller allerede? :)

Jobber som kokk på sykehuset :) har ikke hatt noen behov for tilrettelegging enda men tror nokk de kommer til å hjelpe meg om jeg må ha det :)

Jobber med små barn 0-3, trenger mye tilrettelegging.. får det til en viss grad. Ikke så lett å finne arb.oppg som jeg kan utføre.

Vekter :) Går på svangerskapspenger da jobben ikke kan tilrettelegge og det ikke er noe sted for meg å omplasseres nå:)
Mistet forrige gang jeg var gravid på jobb, så betryggende å være hjemme i ro nå.

Utdannet som elektriker. Har en pause ifra å jobbe ute. Sitter nå inne på support/ordrer hos en elektro grossist.

Har fått tilrettelegging. Men hjelper ikke så mye med et kranglende bekken.

Er ingeniør og jobber for det meste på kontor. Har bestilt ny kontorstol som jeg kan endre mye sittestilling på [emoji846]
Dagene mine styrer jeg mye selv [emoji6]

Sjukepleiar i heimesjukepleie i Bergen kommune. Får tilrettelegging, håpar eg kan jobbe lengst mogleg [emoji4]

Jobber i butikk/detaljhandel. Kjenner at å trave rundt på betongulvet begynner å ta på bekkenet, men satser på å jobbe frem til permisjon.

Pedagogisk leder på småbarnsavdeling i barnehage. Har ikke fått noen direkte tilrettelegging, men prøver selv å bevege meg på en "god" måte da bekkenet krangler en del allerede, og barna får klatre opp på stoler/stellebord selv for å unngå så mange løft + at barna tjener på å prøve selv :)

Stallmedarbeider. Jobber ut neste uke, for så å begynne på svangerskapspenger. Alt for stor risiko med store ridehester og bare tunge løft hele dagen. Har i tillegg et pågående sirkus ang blodprøver og oppfølging av antistoffer. Hurraaay

Advokat, så mye sitting. Ryggen krangler litt nå, så håper på å få ordnet med ny pult med stå-funksjon.

Jobber med en spesiell sykdom, nasjonalt kompentasesenter. Har svangerskapspenger da det ikke er noe mulighet for tilrettelegging.

Jeg jobber som pedagogisk leder på avd med barn i alderen 3-6 år, foreløpig føler jeg ikke at jeg trenger noen spesiell form for tilrettelegging:)

Sykepleier på Legevakt, jobber 75% dag/aften..ikke hatt behov for tilrettelegging enda i hvertfall.

Vekter :) Går på svangerskapspenger da jobben ikke kan tilrettelegge og det ikke er noe sted for meg å omplasseres nå:)
Mistet forrige gang jeg var gravid på jobb, så betryggende å være hjemme i ro nå.

Da er det tryggest å være hjemme ja. Forstår jeg godt :)

Jeg er husmor :) delvis bondekone :)

Jobber som miljøarbeider på barneskole og Sfo. En til en på elev med diabetes type 1. Så har ikke noe behov for tilrettelegging men er sykemeldt 30% nå pga kynnere/rier. Håper på å jobbe lengst mulig :happy:

Pedagogisk leiar på avdeling med 4 og 5 åringar, ingen behov for tilrettelegging enda.
Men kjenner eit kvart i bekkenet så prøver å passe meg. Vi er mykje ute og det gjer godt!

Pedagogisk leiar på avdeling med 4 og 5 åringar, ingen behov for tilrettelegging enda.
Men kjenner eit kvart i bekkenet så prøver å passe meg. Vi er mykje ute og det gjer godt!

Men om og når behovet for tilrettelegging kjem så er sjefen min veldig for det, så mulighetene er der:)

Back
Topp