Hva jobber dere med?

trebarnmamma

Forelsket i forumet
~ Hva jobber dere med?
~ Utdanning?
~ Hva er drømme jobben?
[emoji2]

Jeg er personlig assistent og utdannet hesefagarbeider. Men drømmejobben er ambulanse [emoji4][emoji16]

- Sykepleier på nyfødt intensiv og er egentlig akkurat der jeg drømte om å være:)

Barnehagelærer, jobber som pedagogisk leder på en småbarnavdeling. Elsker jobben min, har alltid vært superfasinert av de yngste barna i barnehagen :Heartred

Jobber i barnehage. Utdannet førskolelærer. Og har bachelor i teologi også. Drømmejobben er jeg litt usikker på. Være selvstendig på noen måte kanskje!? :)

Jeg er sykepleier. Jobber med alvorlig syke barn, jeg jobber ikke på sykehuset men jobber i hjemmene til barna eller der de evt er på avlastning[emoji4] Har en fantastisk jobb og trives veldig godt. Jeg jobber hovedsakelig på natt, overvåker barnet på natta[emoji4]

Etterhvert vil jeg gjerne jobbe på sykehuset, og da på barne avd eller barn intensiv muligens[emoji4]

Jobber som digital rådgiver i et mediebyrå [emoji5] Trives veldig. Mange ulike kunder, kampanjer, problemstillinger og fantastiske kollegaer [emoji108]

Jeg er hjemmeværende.
Utdannet til sivilarkitekt.
Drømmejobb: aner ikke! Noe kreativt og fleksibelt, har blitt for godt vant med å gå hjemme :p

Utdannet barne og ungdomsarbeider.
Jobber i barnehage
Drømmejobben er ambulansearbeider / sykepleier/ politi

Utdannet grunnskolelærer og jobber som lærer i førsteklasse.
Usikker på hva drømmejobben egentlig er men å jobbe med undervisning eller barn og noe kreativt kanskje?

Utdannet psykiatrisk hjelpepleier og jobber i psykiatrien[emoji3]

Drømmejobben må være sykepleier og jobbe i mottakelsen tror jeg[emoji28]

Jeg jobber som kokk men har bachleor i reiselivsledelse som jeg gjerne vil ta i bruk når jeg er ferdig med permisjonen

Jobb: Butikksjef for en koselig interiørbutikk

Utdanning: Aktivitør

Drømmejobb: Tidligere var den fotograf, men nå føler jeg at jeg har drømmejobben (hvor jeg også får ta masse bilder)

Er utdannet sykepleier, og jobber som sykepleier på ortopedisk avdeling på sykehus.

Tidligere var drømmejobben å bli brannmann eller fotograf, men stortrives som sykepleier <3

Utdannet frisør men jobber som blomsterdekoratør.

Drømmejobben er å bli sykepleier eller lærer :)

Back
Topp