Hva jobber dere med?

trebarnmamma

Forelsket i forumet
~ Hva jobber dere med?
~ Utdanning?
~ Hva er drømme jobben?
[emoji2]

Jeg er personlig assistent og utdannet hesefagarbeider. Men drømmejobben er ambulanse [emoji4][emoji16]

- Sykepleier på nyfødt intensiv og er egentlig akkurat der jeg drømte om å være:)

Barnehagelærer, jobber som pedagogisk leder på en småbarnavdeling. Elsker jobben min, har alltid vært superfasinert av de yngste barna i barnehagen :Heartred

Jobber i barnehage. Utdannet førskolelærer. Og har bachelor i teologi også. Drømmejobben er jeg litt usikker på. Være selvstendig på noen måte kanskje!? :)

Jeg er sykepleier. Jobber med alvorlig syke barn, jeg jobber ikke på sykehuset men jobber i hjemmene til barna eller der de evt er på avlastning[emoji4] Har en fantastisk jobb og trives veldig godt. Jeg jobber hovedsakelig på natt, overvåker barnet på natta[emoji4]

Etterhvert vil jeg gjerne jobbe på sykehuset, og da på barne avd eller barn intensiv muligens[emoji4]

Jobber som digital rådgiver i et mediebyrå [emoji5] Trives veldig. Mange ulike kunder, kampanjer, problemstillinger og fantastiske kollegaer [emoji108]

Jeg er hjemmeværende.
Utdannet til sivilarkitekt.
Drømmejobb: aner ikke! Noe kreativt og fleksibelt, har blitt for godt vant med å gå hjemme :p

Utdannet barne og ungdomsarbeider.
Jobber i barnehage
Drømmejobben er ambulansearbeider / sykepleier/ politi

Utdannet grunnskolelærer og jobber som lærer i førsteklasse.
Usikker på hva drømmejobben egentlig er men å jobbe med undervisning eller barn og noe kreativt kanskje?

Utdannet psykiatrisk hjelpepleier og jobber i psykiatrien[emoji3]

Drømmejobben må være sykepleier og jobbe i mottakelsen tror jeg[emoji28]

Jeg jobber som kokk men har bachleor i reiselivsledelse som jeg gjerne vil ta i bruk når jeg er ferdig med permisjonen

Jobb: Butikksjef for en koselig interiørbutikk

Utdanning: Aktivitør