Hva jobber dere med?

Jobber på sykehjem som pleieassistent, har hatt bekkenløsning siden uke 7, er 13+5. Merker at jeg sliter mer og mer pga tyngt fysisk arbeid. Har ikke krav på tilrettelegging da jeg jobber som ekstravakt. 50% student i tillegg, jobber 80-100%. Tenkt meg til legen imorgen for å få sykmld. Er nervøs og sliter med smerter på og etter jobb. Med tilrettelegging hadde det nok gått bedre.

Jeg er lærer! Er kontaktlærer for 1.trinn dette skoleåret + spes.ped.koordinator for skolen. Så langt går det veldig bra! Var litt svimmel noen formiddager,men sørget for å drikke mye vann,og da gikk det bedre. Håper jeg holder meg frisk helt til sommerferien, slik at jeg får følge elevene helt fram til sommeren!

Jobber i Barnehage. Er ikke gravid enda, men vi prøver.
Like spennende hver mnd, og håper på at vi klarer det snart. :)

En av mine kollegaer gikk gravid på jobb, tett opptil fødsel.
Selvfølgelig tilrettelagt i slutten med at vi andre tok oss av løfting, bøying, osv.
Håper jeg også får mulighet til å jobbe en stund under graviditeten.

Men det er jo forskjellig fra svangerskap til svangerskap ;)

Jobber som veileder i NAV, men er for tiden sykmeldt.

Er pedagogisk leder på småbarnsavd i BHG. Det går fint og jeg jobba helt ut sist svangerskap også :) må bare unngå å bære på de små / legge opp og ned i vogn og seng.

Jobber i BHG, full stilling. Jobber på stor avdeling og merker att med to gutter hjemme som skal på aktiviteter og div etter jobb gjør att 100% blir mye. Nå har jeg bekkenplager ved for mye gåing og bøy og tøy, så hvordan det blir når det blir full bhg igjen etter vinterferie er jeg usikker på:-/ men vi tar en dag om gangen :-) får tilrettelegging, så skal nok bli en løsning. Men fult ut er jeg nok usikker på om jeg får til av hensyn til meg og min familie. De er faktisk viktigere enn jobben ;-)

Jobber i butikk, ca 50-80% stilling. Går helt fint så lenge jeg passer tempo og løfteteknikk :) satser på å jobbe helt ut :)