Hva jobber dere med?

Jobber på advokatkontor som teamassistent og stortrives. :) Tar advokatsekretærstudie på nett på deltid, eksamenstiden blir rett før termin :p

Jeg er vernepleier, jobber som ambulerende nattevakt. Jeg server altså mange boliger innenfor tjenesten for mennesker med utviklingshemning, avlastningstjenesten og tjenesten for unge funksjonshemmede i den kommunen jeg jobber i, på natta. Helt ny stilling som startet opp 1/9, så har ikke vært lenge. Tror ikke det er drømmejobben, men jeg trives i alle fall.

Jeg jobber i oljebransjen, og har drømmejobben!!! :) har vært verden rundt ca med jobb, og stortrives. Liker at det er utfordrende og at det normalt er hektisk. Krysser fingrene for at jeg har jobb en stund til.

For tiden er jeg vikar i barnehage, på barneskole og sfo, i tillegg til at jeg jobber på bensinstasjon :)
Jeg studerer barnehagelærer deltid i tillegg, og det er min drømmejobb! :)

Jeg er utdannet fysioterapeut men jobber med gruppetrening på treningssenter! Stortrives!!

Jeg jobber som assistent for en rullestolbruker. Det innebærer en god del løfting (forflytting) av denne personen, så spørs hvor lenge jeg kan jobbe der..

Jobber som praktisk veileder og kontormedarbeider i en attføringsbedrift. Ansatt 80% men jobber 120 og får ikke utbetalt overtid..... Har heller ikke tid til å avspassere. Men sier ikke opp nå! Teller bare ned til permisjonsstart ;)

Jobber som miljøassistent i 60% nå samtidig som jeg tar opp dag til studiekompetansen dette året.
Ikke drømmejobben, men godt innenfor og koser meg på jobb

Jeg jobber som lærer i den videregående skolen. Stortrives og kunne aldri valgt noe bedre yrke, tror jeg! Elsker å jobbe med mennesker, se utviklingen deres og gleden ved mestring. Det motiverer meg til å bli en bedre lærer, og jeg tar i år mer studie. Siste eksamen er nok rett før termin. Da er jeg halvveis i studiet mitt. ;)