Hva jobber dere med?

Prosessoperatør ;) bare vikar, men har fått lærlingejobb fra 1. Sept. Spent på hvordan det går, med baby og det hele. :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
er utdannet kokk, men har en del matvareallergi så akkurat nå jobber jeg som vikar i barnehage.
 
er utdannet kokk, men har en del matvareallergi så akkurat nå jobber jeg som vikar i barnehage.
nei så kjipt.... Fungerte det dårlig å jobbe som kokk?
 
nei så kjipt.... Fungerte det dårlig å jobbe som kokk?


ja veldig kjipt =/ fant det ut etter et halvt år i lære, men klarte heldigvis å fullføre. Kantine ville nok funket der en ikke trenger å smake på alt hele tiden, men steder med a la carte funker nok dårlig :(
 
Assistent i hjemmetjenesten.


-tasting fra telefon-
 
Speditør. Sitter på kontor og booker flyfrakt og megler priser med kunder og flyselskaper.
 
Men er utdannet advokat sekretær og har en bachelor i jus, økonomi og ledelse...:)
 
Student :)

Termin 20. februar 2014
 
Prosessoperatør ;) bare vikar, men har fått lærlingejobb fra 1. Sept. Spent på hvordan det går, med baby og det hele. :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det er jeg utdannet som også. Første fikk jeg da jeg var lærling. Nå omskoleres jeg da, kan ikke jobbe skift.
Lykke til. Spennende yrke.
 
Ferdig på skolen som helsefagarbeider, skal ut som lærling nå til høsten :p

lillemann skal bli storebror <3
 
Jobber som lærer..

Storesnupp født okt.-11, lille frø ventes 04.02.14.
Fra appen!
 
Gikk på frisør skolen, men ble gravid i det jeg søkte jobb... Nå er hun 1 år og keg er gravid igjen :p
 
Back
Topp