Hva jobber dere med?

Lykkehjerte

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, hva jobber dere med? Trives dere?

Jeg jobber for tiden som resepsjonist i et svært oljeservicefirma. Trives helt greit, er egentlig på jakt etter noe mer fleksibelt arbeid hvor jeg også kan ha mulighet for fast ansettelse.

De ønsker ikke flere fast ansatte her nå :)

Jobbet som lastebilsjåfør, men sluttet når jeg ble gravid med snuppa og begynte som bhg assistent. Nå er jeg i mammapermisjon frem til august, så får se om jeg orker å jobbe litt før jeg går ut i perm igjen. Forrige gang ble jeg sykemeldt i januar pga ekstrem kvalme og bekkenløsning :(

jobber som vikar for bhg i kommunen :-) koselig med bhg men ønsker meg noe annet å gjøre egentlig. passer egentlig ikke meg helt å jobbe i bhg når jeg har små barn selv. blir for mye av akkurat det samme hele dagen :-) også er jeg ikke fullt så glad i å være ute uansett vær hehe

Jobber som assistent på barneskole fra 1-4 trinn. Er mest i 3 klasse, og da assisterer jeg læreren og tar meg av barn som trenger ekstra tilsyn eller oppfølging :)

Jeg jobber i psykiatrien. Stortrives, men er spent på hvordan det går fremover, spesielt med tanke på enkeltes kroppslukt osv.

Jobber som sosionom i sosialtjenesten :) trives, men vil egentlig jobbe med psykiatri eller i barnevern.

Jobber med logistikk og sjøfrakt:-) Trives veldig godt, har holdt på med det i ti år nå.

Jeg jobber som prosessteknikker i nordsjøen. Stortrives med det. Har jobbet der i 5 år å føler nesten jeg har en liten ekstra familie der ute. Jeg håper jeg får fortsette der ute En lit en stund til selv etter at jeg forteller at jeg er gravid.

Back
Topp