Hva jobber dere med? (utenom tema, men...)

babyT

Forumet er livet
Selv er jeg utdannet almennlærer og har grunnfag musikk, samt 1. året på bioingeniørutdanninga (stort sett bare realfag + blodprøvetaking og litt analysering). Jobber som lærer og har i år 3. klasse. En herlig gjeng! Til Høsten er de "store" for da skal de begynne i 4. klasse og det er på storskolen. Det er stas det! [:D]

ORIGINAL: livslyst

Jeg jobber i barnehage. Det må være verdens kosligste jobb! Kose og leke hele dagen. Blir så glad i de søte små!!

JA! Har også jobba litt i barnehage. Så koselig å være med de små hele dagen. Men nå er jo mine også ganske så søte da (enda...). Liker meg i småskolen, jeg [:)]

Utdannet hj.pleier. og jobber som det[:D]

Utdannet grafiker og jobber som det.

Jeg er utdannet servitør[:)]
jobber som butikkselger fast 68% og ekstrahjelp som servitør, men får meg kansje en fast 100% stilling som servitør i sommer/høst[:)] så er spent nå ja[:)]

Utdannet kontormedarbeider, men jobber i butikk.
Der jeg også er lagersjef.

ORIGINAL: *Levende Lys*

Utdannet hj.pleier. og jobber som det[:D]

Studerer til å bli sosionom[:)] Jobber ekstra på ein PU-bolig.

Jeg er utdannet sjøkaptein - maritim videregående og maritim høyskole med tittel "Høgskolekandidat", seilt til sjøss 7 år og seilt styrmann, så gikk jeg i land og var skipsagent et par år, så tok jeg mer utdanning og oppdatering på regnskap og i tillegg datakortet alle 7 modulene med nybegynner og videregående moduler - utdannet økonomisekretær. Jobber nå i en statlig etat med regnskap for 19 etater innen for den katetegorien min etat jobber med, liker å være litt anonym der, he he.....dersom jeg sier hvilken etat jeg jobber i så vil dette komme lett frem, og mange vil forstå hvem jeg er - noe jeg vil unngå.

jeg er frisør, jobbet som det i 8 år nå, stortrives med det.

Utdanna revisor, jobber som saksbehandler i en statlig etat[;)] 

jeg utdanner meg til førskolelærer og jobber i to barnehager i tillegg, pluss litt som ringevikar i en PU-bolig.

Fysioterapeut, jobber med barn.

Jeg er utdannet førskolelærer, å jobber i skole og SFO.
Storkoser meg der[:)]

Jeg er sykepleier og jobber på sykehus i Bergen[:)]

Back
Topp