Hva jobber dere med/som?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Trives dere i jobben? :) Blir det tilrettelagt for dere i svangerskapet? Eller har du kanskje en jobb hvor tilrettelegging ikke er mulig?

Er ambulansearbeider. Ingen mulighet for tilrettelegging eller omplassering så skal til lege til uka og diskutere svangerskapspenger.

Jeg trives kjempegodt. Jobber som digital markedsfører med mye frihet ang. flexitid, hjemmekontor osv. På kontoret er det så mange som er til og fra i møter, har hjemmekontor etc... noe som gjør det lett å gå ubemerket på de mange TUL’ene jeg er på for tiden.

Ingen som vet at jeg er gravid enda, men trenger ikke noe særlig tilrettelegging heller.

Jobber som miljøterapeut i bolig for mennesker med utviklingshemming. Ikke behov for tilrettelegging og satser på å jobbe så lenge som mulig :-)

Miljøterapeut på privat barnevernsinstitusjon uten muligheter for tilrettelegging! Foreløpig sykemeldt, så blir det svangerskapespenger fra uke 12!

Jobber som lærer. Ingen behov for tilrettelegging ennå, men er ikke redd for å be om det hvis det skulle dukke opp slike behov! Nærmeste leder vet at jeg er gravid, og terskelen er lav for å komme til henne.

Jobber som barnehagelærer :) Blir nok å slippe unna legging og løft. Har supre kollegaer, som tar mye hensyn nå når kvalmen er på det verste :)

Jeg er lærer :) Foreløpig ikke hatt mye behov for tilrettelegging, men fikk ha hjemmekontor når det var fjellskitur (tisse mye og oppkast passer dårlig på tur hele dagen). Stor arbeidsplass, IA-bedrift, med veldig sterk fagforening og ålreite folk i ledelsen, så tror ikke det vil bli noe problem å få tilrettelegging ved behov.