Hva jobber dere med/som?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Trives dere i jobben? :) Blir det tilrettelagt for dere i svangerskapet? Eller har du kanskje en jobb hvor tilrettelegging ikke er mulig?

Jeg skal fortsette læretida mi som helsefagarbeider etter mammapermisjonen. Nå så går jeg 100% sykemeldt pga bekken og rygg

Jeg og søstera mi eier og driver en interiørbutikk og en nettbutikk. Trives veldig godt, for vi styrer dagen selv og har ingen som «klager» og maser. I og med at det bare er oss to prøver vi å tilrettelegge for hverandre. Men hun har vært skikkelig dårlig i det siste, så gravide meg har nok måtte trå til litt mer enn det som er ideelt. Det blir jo lange dager og 6 arbeidsdager hver uke... Men er foreløpig i 100% (120% ;)) jobb og prøver å være det så lenge som mulig :)

Jeg jobber som sykepleier i eldreomsorgen. Jobber i hjemmetjenesten på et eldresenter. Var først sykemeldt 100% i en måned pga. bekkenløsning, men så fikk jeg gradert sykemelding til 90% hvor jeg da jobber en dag i uka. Det blir omtrent 4-5 timer om dagen. Det skal lite anstrengelse til før jeg blir sliten og får bekkensmerter. Arbeidsgiver er flink til å legge til rette for at jeg får slippe å arbeide i avdeling med de rutinemessige arbeidsoppgavene, men heller får jobbe på kontoret hvor jeg slipper fysiske belastninger. Blir en del papirarbeid som må gjøres, og en del arbeid som har med medisiner å gjøre. Trives veldig godt til tross for at jeg savner så veldig de arbeidsoppgavene jeg egentlig skal gjøre! :D

Jobber som hjelpepleier i hjemmesykepleien. Har gått fra natt til å jobbe på dag/ kveld. Det er den tilrettelegginga eg trenger for øyeblikket :-)

Psykiatri. 50 % sykemeldt. Jobben tilrettelegger delvis.

Jobber som butikksjef innen klær. Får tilrettelagt litt, men det vil nok bli tyngre og tyngre etter hvert!