Hva jobber dere med jenter?

Ros1

Glad i forumet
Selv jobber jeg i en bolig for funksjonshemmede og har en helg stilling i hjemmesykepleien. Morro å høre hva dere jobber med. :)

Jeg jobber som Nattevakt i hjemmesykepleien 80% (tilsvarer vist ca 110% stillig dag og kveld)

Er lærer, men for tiden i permisjon. Noe jeg nok kommer til å være til mars elns :)

Sykepleier:)

Jobber som tannhelsesekretær på tannklinikk, 100 % stilling. Har gutt på 2 år og gutt på 3 år. Denne lille beibin som kommer i august gjør familien komplett : )

Er hjelpepleier og jobber som nattevakt på sykehjem:) Trives godt!:)

Er lærer på ungdomskole :) Har nå 10.trinn som er kjempespennende og krevende. Trives meget godt :)

Er mastergradsstudent i spesialpedagogikk. :) Gubben som forsørger familien her. ;)

Er sykepleierstudent. Ferdig utdannet nå til sommern.. Jobber på to fødeavdelinger i Oslo

Er lærerstudent, og er ferdig utdannet nå til våren :)

Jobber som omsorgsarbeider, 100% stilling på sykehjem + studerer psykisk helsearbeid på nett:)

Omsorgsarbeider og jobber 100 % i hjemmesykepleien

Må si det er mange her som jobber med mennesker her.
Jeg jobber på fergekafè og tar skole på siden av som privatist :)

Enda en menneskejobber her. Tidligere ambulansepersonell, nå i innspurten av vernepleieutdannelsen. Ferdig til våren. Regner med det blir jobb i typ bolig en periode mens jeg studerer videre, drømmen er å få tatt både undervisningspedagogikk og spes.ped. Men vi får se hva energien og innsatsen sier når bachelor'n er i boks ;-)

Back
Topp