Hva jeg endte opp med å bruke fra fødselsdagen

Mammamummi

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Var betryggende å vite at jeg var godt forberedt og hadde med meg masse. Men det jeg endte opp med å bruke var kun:

Sminke, leppepomade og håndkrem- dagen etter. Var deilig å freshe seg opp litt.
Snopet- mens jeg ventet på at ting skulle ta seg opp.
Tøy til babyen den dagen vi dro hjem (body, bukse, lue og teppe)
En ren genser og t-skjorte

Alt annet lå urørt, he he. Dro hjem i nettingtruse med bind fra sykehuset. Orket ikke ta på meg noe annet enn gravidebuksen, både meg og babyen lånte klær på sykehuset.
 
Jeg brukte kun en bukse (gikk så og si uten bukse fødedagen og dagen etter), to topper og en genser til meg selv. Og litt foundation dagen jeg dro hjem.
Til babyen brukte jeg 2 bodyer og en strømpebukse. Likte ikke sykehusklærne. Og en strikkadress da vi dro hjem.
 
Pappaens klær ble her brukt som underholdning for toåringen.. Ble fødsel på morgenen, så han trengte ikke noe skift.. Toåringen gikk plutselig rundt med en bokser på hodet [emoji23][emoji23]

Ellers har det meste blitt brukt [emoji4]
 
Gode tips til de andre som kanskje ikke har rukket å pakke eller føde alt :)
 
Brukt av meg: 1 eller 2 joggebukser, Birkenstock sandalene, sokker, hårstrikk, litt sminke/deo/hårbørste, sjokolade (barsel), iste (fødsel). Pappaen spiste alle nøttene. Amme-BH og ullinnlegg. Svettet ganske mye, så brukte sykehusskjorte på overkroppen bortsett fra da vi fikk besøk, da hadde jeg en ammetopp og tynn ullcardigan. Og så hadde jeg med turbanhåndkle til håret etter dusj, for sykehuset har så små håndkler.

Brukt av baby: på sykehuset brukte hun bodyer, strømpebukse, ullue og ullteppe. Ulldress til hjemreisen. Sykehuset hadde bodyer vi kunne bruke, men de var str 80 og helt umulige å bruke.
 
Var betryggende å vite at jeg var godt forberedt og hadde med meg masse. Men det jeg endte opp med å bruke var kun:

Sminke, leppepomade og håndkrem- dagen etter. Var deilig å freshe seg opp litt.
Snopet- mens jeg ventet på at ting skulle ta seg opp.
Tøy til babyen den dagen vi dro hjem (body, bukse, lue og teppe)
En ren genser og t-skjorte

Alt annet lå urørt, he he. Dro hjem i nettingtruse med bind fra sykehuset. Orket ikke ta på meg noe annet enn gravidebuksen, både meg og babyen lånte klær på sykehuset.

Takk for gode tips! :)
 
Vi var bare en natt på barsel, så jeg brukte kun en joggebukse og genser til å reise hjem i. På barsel lå jeg og lille hud mot hud hele tiden, så han brukte bare bleie og lue. Så til han brukte vi kun lue og hentesettet.

Brukte alle toalettsaker, drikkeflaske og speilreflekskamera.
 
Back
Topp