Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, MASSE!
Men spesielt irritert blir jeg over folk som skryter på FB om hvor fantastisk de har det osv, når jeg VET at det ikke stemmer.
Og når folk klager på at de er feite når de har 5 kg til overs. Og så sier jeg: Hva er jeg da? (Som har 50-60 kg til overs)
Nei du er bare kraftig. HAHAHA. Takk, men nei takk
BV-app!
Åhhh er så enig med deg!
Blir irritert når jeg ikke klarer å sove for jeg finner ikke liggestilling og mannen plutselig har begynt å snorke. Så ligger jeg i senga å venter på å sovne når jeg er sååå trøtt. Det som skjer er at jeg blir sulten, kvalm og tissetrengt
GRRRRR!
Hva med ørepropper? Det funker for meg
Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
At sjokolade er så godt![]()
Folk som lar bikkjene sine gå løse eller i laaaaaaaaang flexiline og absolutt skal hilse på min hund "Han er bare snill altså!". Jajaja, jeg har en hund som ikke alltid er "såååå snill" og hilser pent i bånd så drit i å la di fillebikkje vimse borti min!
JA DET irriterer meg.. Mest når de har laaang line og jeg kommer kjørende.. LITT farlig !!
Komme hjem fra butikken for å så finne ut at noe jeg har kjøpt har gått ut på dato / muglet![]()
Komme hjem fra butikken for å så finne ut at noe jeg har kjøpt har gått ut på dato / muglet![]()