Hva irriterer deg

For mye rot, unger som ikke hører etter, kulde...

Haha, MASSE!

Men spesielt irritert blir jeg over folk som skryter på FB om hvor fantastisk de har det osv, når jeg VET at det ikke stemmer.

Og når folk klager på at de er feite når de har 5 kg til overs. Og så sier jeg: Hva er jeg da? (Som har 50-60 kg til overs)
Nei du er bare kraftig. HAHAHA. Takk, men nei takk ;)

BV-app!

Dritt mannfolk:P og egentlig ganske mye.. Tror ikke jeg skal hive meg inn på den der i dag!:P naboene irriterer vettet av meg da, de driter i fellespliktene, som kun er måking av sin egen del av veien, noe som resulterer i at vi ikke kommer oss opp til huset når det er snø! Ååå blir så forbanna!

Haha, MASSE!

Men spesielt irritert blir jeg over folk som skryter på FB om hvor fantastisk de har det osv, når jeg VET at det ikke stemmer.

Og når folk klager på at de er feite når de har 5 kg til overs. Og så sier jeg: Hva er jeg da? (Som har 50-60 kg til overs)
Nei du er bare kraftig. HAHAHA. Takk, men nei takk ;)

BV-app!

Åhhh er så enig med deg!

Blir irritert når jeg ikke klarer å sove for jeg finner ikke liggestilling og mannen plutselig har begynt å snorke. Så ligger jeg i senga å venter på å sovne når jeg er sååå trøtt. Det som skjer er at jeg blir sulten, kvalm og tissetrengt :(
GRRRRR!

Åhhh er så enig med deg!

Blir irritert når jeg ikke klarer å sove for jeg finner ikke liggestilling og mannen plutselig har begynt å snorke. Så ligger jeg i senga å venter på å sovne når jeg er sååå trøtt. Det som skjer er at jeg blir sulten, kvalm og tissetrengt :(
GRRRRR!

Hva med ørepropper? Det funker for meg :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Irriterer meg over mye, kommer veldig ann på dagsforma :p er jeg sulten irriterer ALT meg :p
men sånn til vanlig, sure masette unger som ikke hører et ord av de jeg sier til dem ;) og rot som ingen andre enn meg gidder å hjelpe til med å rydde ;)

Rot og sure folk

Personer som rævkjører økonomien sin, og spiller på samvittigheten til andre så h*n blir hjulpet hver gang, og fortsetter å bruke penger på seg sjøl i stede for å kjøpe bleier til ungene!
Sure, utakknemlige folk.
Folk som skal blande seg i ting de ikke har noe med..

Sure folk!
Folk som ikke er takknemlige!
REGNINGER!:p
Snorking!

Folk som lar bikkjene sine gå løse eller i laaaaaaaaang flexiline og absolutt skal hilse på min hund "Han er bare snill altså!". Jajaja, jeg har en hund som ikke alltid er "såååå snill" og hilser pent i bånd så drit i å la di fillebikkje vimse borti min!

Folk som lar bikkjene sine gå løse eller i laaaaaaaaang flexiline og absolutt skal hilse på min hund "Han er bare snill altså!". Jajaja, jeg har en hund som ikke alltid er "såååå snill" og hilser pent i bånd så drit i å la di fillebikkje vimse borti min!

JA DET irriterer meg.. Mest når de har laaang line og jeg kommer kjørende.. LITT farlig !!

Back
Topp