Siden det er så stille om dagen så kan vi jo ta en slik tråd.
Noe som irriterer deg mere nå enn ellers?
Noe som irriterer deg mere nå enn ellers?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Folk generelt. Synes nesten alle går meg på nervene om dagen. Ihvertfall folk som tror de er så himla mye bedre enn andre.... Huff ja![]()
Haha, ja nå om dagen er jeg akkurat lik som deg. Men til vanlig, dem ovenfor.
Finnes så mange folk med en "stick up there ass"
Har tilogmed krangla med han idioten på en av dem lokale gatekjøkkena. Han skjønner aldri hva jeg sier, også blir han frekk!!![]()
Godt det ikke bare er meg da. Veldig sær når det gjelder venner og andre som jeg måtte dumpe bort i til vanlig altså...men nå i det siste så har jeg blitt litt
sånn her. Lunta er ikke-eksisterende, og jeg holder meg mest hjemme i håp om at jeg ikke eksploderer.HahahaGodt det ikke bare er meg da. Veldig sær når det gjelder venner og andre som jeg måtte dumpe bort i til vanlig altså...men nå i det siste så har jeg blitt litt
sånn her. Lunta er ikke-eksisterende, og jeg holder meg mest hjemme i håp om at jeg ikke eksploderer.
Irriterer meg over utsagt som "vi overlevde da, så det er nok ikke så farlig". Noe familie er ekstrem der. Beltestol er greit til 2åringen, for når dem var små satt dem på lasteplan.
Omg JA! ja jøss,det er flere som har drukket metanol og overlevd,men jeg vil da ikke anbefale det!
Og i kategori bilsikring: "næmmen uff som du strammer den selen da,stakkars.. er det så nøye da vi skal jo bare .... "
Hallo! Den skal være stram! Han klager ikke heller.. mannen min hadde strammet en gang vi skulle på hyttetur og trodde han hadde strammet nok. Sikkert mange som strammer som han,for det virker stramt nok. Men vi hadde ikke kjørt langt før guttungen begynte å hyle fordi han ikke klarte å "få ut den". Da hadde han klart å få begge armene bretta ut av selene. Han ble på en måte sittende med armene i kors med albuene utenfor.. ikke langt igjen til å komme løs da.
Så jo jeg strammer skikkelig, mm vi "bare" skal i butikken,eller på langtur..
Og når min bestemor sier jeg er for streng med han,han er jo så liten han kan ikke forstå det.. jo jeg forventer en viss forståelse for hva som er akseptabel oppførsel for en 3 åring. Hadde hun fått bestemme oppdragelsen hadde han vært en umulig,bortskjemt drittunge uten grenser..
Men samtidig sier hun at jeg er flink med han da,så hun ser jo at det jeg gjør er riktig![]()
Hahaha !Ja jeg blir så forbanna! Aner ikke hvor mange ganger jeg har diskutert med svigermor. OG DER er jo enda en ting som irriterer meg, når samboeren min ber MEG slappe av. Istedefor og prøve og forklare mora at sånt ikke er forsvarlig. "La ungen grine litt, hun sovner til slutt" - NEEEEIII!!!! MIN UNGE!!!
![]()