Hva irriterer deg?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Siden det er så stille om dagen så kan vi jo ta en slik tråd.
Noe som irriterer deg mere nå enn ellers?

Jeg irriterer meg når gubben skal blande seg inn i matlagingen min. Akkurat som han skal forbedre enn. Men så lag mat sjøl da for ****.. :p

Irriterer meg over utsagt som "vi overlevde da, så det er nok ikke så farlig". Noe familie er ekstrem der. Beltestol er greit til 2åringen, for når dem var små satt dem på lasteplan.

Folk generelt. Synes nesten alle går meg på nervene om dagen. Ihvertfall folk som tror de er så himla mye bedre enn andre.... Huff ja :rolleyes:

Folk generelt. Synes nesten alle går meg på nervene om dagen. Ihvertfall folk som tror de er så himla mye bedre enn andre.... Huff ja :rolleyes:

Haha, ja nå om dagen er jeg akkurat lik som deg. Men til vanlig, dem ovenfor.

Finnes så mange folk med en "stick up there ass" :p
Har tilogmed krangla med han idioten på en av dem lokale gatekjøkkena. Han skjønner aldri hva jeg sier, også blir han frekk!! :p

Haha, ja nå om dagen er jeg akkurat lik som deg. Men til vanlig, dem ovenfor.

Finnes så mange folk med en "stick up there ass" :p
Har tilogmed krangla med han idioten på en av dem lokale gatekjøkkena. Han skjønner aldri hva jeg sier, også blir han frekk!! :p

Hahaha :laughing002 Godt det ikke bare er meg da. Veldig sær når det gjelder venner og andre som jeg måtte dumpe bort i til vanlig altså...men nå i det siste så har jeg blitt litt :angry4 sånn her. Lunta er ikke-eksisterende, og jeg holder meg mest hjemme i håp om at jeg ikke eksploderer.

Hahaha :laughing002 Godt det ikke bare er meg da. Veldig sær når det gjelder venner og andre som jeg måtte dumpe bort i til vanlig altså...men nå i det siste så har jeg blitt litt :angry4 sånn her. Lunta er ikke-eksisterende, og jeg holder meg mest hjemme i håp om at jeg ikke eksploderer.

Skulle vært mulig og gå i HI når man gikk gravid. :p

Irriterer meg over utsagt som "vi overlevde da, så det er nok ikke så farlig". Noe familie er ekstrem der. Beltestol er greit til 2åringen, for når dem var små satt dem på lasteplan.

Omg JA! ja jøss,det er flere som har drukket metanol og overlevd,men jeg vil da ikke anbefale det!
Og i kategori bilsikring: "næmmen uff som du strammer den selen da,stakkars.. er det så nøye da vi skal jo bare .... "
Hallo! Den skal være stram! Han klager ikke heller.. mannen min hadde strammet en gang vi skulle på hyttetur og trodde han hadde strammet nok. Sikkert mange som strammer som han,for det virker stramt nok. Men vi hadde ikke kjørt langt før guttungen begynte å hyle fordi han ikke klarte å "få ut den". Da hadde han klart å få begge armene bretta ut av selene. Han ble på en måte sittende med armene i kors med albuene utenfor.. ikke langt igjen til å komme løs da.
Så jo jeg strammer skikkelig, mm vi "bare" skal i butikken,eller på langtur..

Og når min bestemor sier jeg er for streng med han,han er jo så liten han kan ikke forstå det.. jo jeg forventer en viss forståelse for hva som er akseptabel oppførsel for en 3 åring. Hadde hun fått bestemme oppdragelsen hadde han vært en umulig,bortskjemt drittunge uten grenser..
Men samtidig sier hun at jeg er flink med han da,så hun ser jo at det jeg gjør er riktig :p

Omg JA! ja jøss,det er flere som har drukket metanol og overlevd,men jeg vil da ikke anbefale det!
Og i kategori bilsikring: "næmmen uff som du strammer den selen da,stakkars.. er det så nøye da vi skal jo bare .... "
Hallo! Den skal være stram! Han klager ikke heller.. mannen min hadde strammet en gang vi skulle på hyttetur og trodde han hadde strammet nok. Sikkert mange som strammer som han,for det virker stramt nok. Men vi hadde ikke kjørt langt før guttungen begynte å hyle fordi han ikke klarte å "få ut den". Da hadde han klart å få begge armene bretta ut av selene. Han ble på en måte sittende med armene i kors med albuene utenfor.. ikke langt igjen til å komme løs da.
Så jo jeg strammer skikkelig, mm vi "bare" skal i butikken,eller på langtur..

Og når min bestemor sier jeg er for streng med han,han er jo så liten han kan ikke forstå det.. jo jeg forventer en viss forståelse for hva som er akseptabel oppførsel for en 3 åring. Hadde hun fått bestemme oppdragelsen hadde han vært en umulig,bortskjemt drittunge uten grenser..
Men samtidig sier hun at jeg er flink med han da,så hun ser jo at det jeg gjør er riktig :p

Hahaha ! :p Ja jeg blir så forbanna! Aner ikke hvor mange ganger jeg har diskutert med svigermor. OG DER er jo enda en ting som irriterer meg, når samboeren min ber MEG slappe av. Istedefor og prøve og forklare mora at sånt ikke er forsvarlig. "La ungen grine litt, hun sovner til slutt" - NEEEEIII!!!! MIN UNGE!!! :p

Haha, svigerfamilien regnes ikke på hva som irriterer meg, for med de er det alt. :p blander seg inn og sier ting til mine barn etter jeg har gitt beskjed. Lillesøster sutrer som om ho var ti år, og det er hun ikke, hun er voksen. Og broren sine barn som ingen tørr å snakke til.. irriterende til vanlig, pluss på en god dose hormoner da så har man det. Jeg jeg er ikke den som holder mest kjeft til vanlig heller.. Hehe..

Mannfolket er irriterende. Han er forkjølet, og puster vanvittig tungt. Og man hører han tygger... idag hadde vi innskrivning på skolen, da kommer han to min forseint.. Men for å treffe familien hans, da er vi tjue min før tiden. Arg!!!

Generelt sett de fleste mennesker er irriterende, igrunn.. Og det er ikke Noe med meg, det er de, NEMLIG!!!

det irriterer meg også at det ikke er riktig stablet inn i oppvaskmaskinen, alle vet jo at små asjetter skal der mellomrommene er minst, og store der mellomrommene er større og stikker gjerne lenger opp.. Men ikke her i huset..

Jeg lurer på om veien til galehuset egentlig ikke er så lang, greit nok noen mil unna..men tror nok de sier seg villig til å hente meg. :p

Jeg irriterer meg over hvor mye teit folk skriver på facebook. Hvor mye uvesentlig svada enkelte mener alle må få vite. Vanligvis overser jeg bare disse statusene, men nå irriterer de meg grenseløst. Klarer ikke holde meg borte fra face heller.. Skulle jo bare logget av.. :)

Hehe, "alt" irriterer meg om dagen også! Det med oppvaskmaskina kjenner jeg meg helt igjen på, bytter plass etter at samboeren har fylt den, at teppe i sofan blit bretta feil, klærne på snora ikke henger riktig og sånne dumme småting ! Kattene vi har i hus irriterer meg grenseløst om dagen ! Er ute nesten hele tida, men kommer INN for å gjøre ifra seg ! Helst oppå tepper eller annet som ligger på gulvet! Har kastet både en pute, ett teppe og et handkle den siste uka bare i reint sinne ! (kunne sikkert ha vaska det) Er så lei dem ! Samboen er jo på jobb nesten støtt så han slipper alltid unna griseriet ! Attpåtil har 3-4 andre katter bosatt seg utpå verandaen her, så full innkjørselen med katter hele tida stinker kattetiss så fort man åpner døra ! Usj :/:/ Også er det familiedra som hele tiden skal rette på meg.. Gir jeg beskje til ungene får jeg beskjed om å ikke være så sur og streng, men er det noe annet der jeg ikke syns jeg trenger å bli sint får jeg høre: du er alt for snill du, er itte rart dom itte hører ! Utrolig irriterende !!

mannfolket sa det just her istad, at det er litt synd på den katten.. Jeg bare hiver den ut. :p haha..dette er også. Dn typen katt som er ute hele dagen men kommer inn og gjør fra seg. Nå har vi kattesand inne, pga når hun endelig begynte bli klar for å gå på do ute, så kom sprengkulda.. Så hun gjør jo fra seg på kattedoen, men AAAAAARG!! så irriterende..

Hahaha ! :p Ja jeg blir så forbanna! Aner ikke hvor mange ganger jeg har diskutert med svigermor. OG DER er jo enda en ting som irriterer meg, når samboeren min ber MEG slappe av. Istedefor og prøve og forklare mora at sånt ikke er forsvarlig. "La ungen grine litt, hun sovner til slutt" - NEEEEIII!!!! MIN UNGE!!! :p

Å,herregud, DET irriterer mer omtrent mer enn noe.. når mannen sier "slapp av da" når jeg blir irritert/sint på han!
Men det er fordi det betyr at han er sint og DET er f... meg unødvendig!
Blir litt som å bli sint på politiet for å få fartsbot når man faktisk har kjørt for fort.

Lyder! Jeg har altfor god hørsel noen ganger, spesielt når folk spiser. Smatting, spising med munnen åpen, tenner mot gaffel/skje... Jeg har en sånn mann som er ekspert på å lage lyder, og skjønner ikke hvorfor jeg klikker i vinkel ved hvert eneste måltid. Blir fint å måtte oppdra en liten og en stor til å spise ordentlig til neste år :p

Når jeg blir undervurdert bare fordi jeg er gravid, eller får for mye sympati fordi jeg er gravid. Skal ikke være lett å tilfredsstille en gravid kvinne, hehe ;)

Back
Topp