M
Moderator Kjersti
Guest
(Eks: Hvordan mannen ikke klarte å ligge i ro om nettene, alle som tok meg på magen, kommentar som: så stor du er... osv)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes! Og de som sier "glad det ikke er meg ass!" (Mødre som er ferdige med barn)Alle skrekkhistoriene om andres "forferdelige fødsel som varte i 40 timer, og de revna fra A til Å, og kunne ikke gå ordentlig på dagesvis" og så videre..
Ingen som forteller meg sliktAlt jeg liksom ikke skal gjøre. Ikke løfte vogna opp i bagasjerommet, ikke bære tunge ting osv. Jeg er gravid. IKKE handicappet, for pokker!
Folk glemmer at jeg er gravid.. Jeg har ikke vært så mye kvalm, og trøttheten klarer jeg å overse til en viss grad. Jeg er en maskin for jeg har evne til å pushe meg selv. Og når jeg må legge inn årene blir visse folk fornærmet. Og jeg blir nødt å mate det inn med teskje at jeg faktisk er gravid og er redusert. Arg! hehe.. Har begynt å få litt forståelse nå.. Men er litt for aktiv tror jeg..Det som plager meg mest akkurat nå, er at det føles til tider som folk tror jeg er handikappet istedenfor gravid. Får hele tiden beskjed om alt jeg ikke må gjøre og være forsiktig med.
Sent from my GT-I9305