Hva interesserer deg?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Sånn utenom barna dine, hus, bil, husdyr og dagliglivet ditt.

Jeg er veldig interessert i historie, og fotografi. Jeg kan sitte i flere timer og lese historie og plutselig er klokka 06 om morgenen og jeg har glemt å legge meg :P
Jeg er også interessert i verdensrommet, og filosofi. Har noen jeg snakker med om filosofi og slike ting.
Hva om hvordan hvis osv.

Du?

Psykologi og naturvitenskap kan jeg lese hundrevis av artikler av og YouTube :) liker også humoristiske ting på 9gag og YouTube.
Internett ❤️ haha.

Håndarbeid. Strikkibg og sying:)
Politikk og nyheter engasjerer meg :)

Baker en del :)

Ellers er jeg veldig interessert i sykdom/kropp :)

Historie og baking! Favorittbøkene mine er historien om norge/europa/verden av karsten alnæs. :p

Jeg er interessert i historie, kan lese om det i flere timer :-)
Eller leser jeg bøker, og hekler ;-)

Er veldig opptatt av religion og hvorfor ting er som de er og mennesker gjør som de gjør. Spør og graver og leser og lærer.

Er for tiden også veldig opptatt av flyktningekrisen som nå pågår..

Er veldig opptatt av religion og historie; hvorfor ting er som de er, og når det kombineres med filsosofen i meg så blir det mange artige samtaler :D Opptatt av psykologi og hvordan mennesker fungerer, både fysisk og psykisk. Er glad i bøker og filmer som nesten magisk trekker meg inn i en annen verden. Og så maler jeg og skriver tekster, så ting jeg kan være kreativ med engasjerer meg lett. :)

Leser mye, skriver noen artikler og leser mye innen fagfeltet mitt. Innimellom dette strikker jeg. ;)

Baking, trening, lesing og reise :)

Tegning, maling, fotografering, fotoredigering, lesing, strikking/hekling og baking :)

Back
Topp