Hemmeligmamma
Glad i forumet
Er det mest at man sover i samme seng? Eller at man har kontinuerlig (nærmest) kroppskontakt? Hvis det er sistnevnte, hvordan ligger dere? Blir dere ikke liggende lenge i samme stilling/får dårlig søvnkvalitet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min sover i samme seng som meg. Nekter å ligge i sengen sin som står rett ved siden av min... Starter med bra avstand for mor og baby, men innen en time så ligger baby klistret inntil og mor helt på kanten... Lærer aldri, jeg...
Haha! Forrige helg fikk pappaen erfare litt... Jeg la meg i midten for å avlaste hoften litt. I løpet av natten hadde mini og jeg sakte men sikkert beveget oss i retning mannen - han endte opp med å falle ut av sengenHøres kjent ut men mi er over to år [emoji5]
Stort sett ligger vi vedsiden av hverandre i samme seng, som oftest under samme dyne, men det varierer litt. Noen ganger ligger han i armkroken, eller oppå meg, eller så ligger vi i skje, enten rygg mot mate eller mage mot mage. Ammer 2-3 ganger på natta, men han har heldigvis aldri vært sånn at han ikke kan flyttes på på natta - dvs, ikke flyttes i egen seng, men flyttes rundt i senga eller bytte stilling er ikke noe problem![]()