Hva i helvete gjør jeg nå da *sjokk*

LilleKaisa

Glad i forumet
Svigermor har hatt mye vondt i magen de siste ukene, gikk til lege, ble sendt til spesialist og de fant en cyste på eggstokken på str med en fotball[&o] Hun opererte den ut igår, og alt så ut til å gå bra.

Idag skulle hun på do med en pleier, reiste seg, fikk blodpropp og døde.................................................................................................

Hva i helvete skal jeg gjøre? Mannen er knust selvfølgelig, men snakker ikke så mye om det og jeg vil ikke mase......hun skulle jo ikke dø nå!!!!!!! Faen så urettferdig livet er!!!!!!!!!

Og dere som har meg på face, please ikke nevn noe om det der, syns ikke det er nødvendig.

Å kjære deg!! [:(]
Kondolerer så masse!!! [:(]

Livet er så urettferdig nokon gangar ja! [:o] [&o] Må jo komme som eit enormt sjokk, det skulle jo ha gått bra! Er så skremmande at sånt kan skje! [:o] Vanskelig å vite korleis takle dette, men det er vel berre å vere tilgjengelig for han når han evt. blir klar for å prate. Må vere så forferdelig vanskelig å fatte når det skjer så brått og uventa! [&o]
Stor klem til dåke

Nei å nei ... så trist ... [:(]
Kondolera så mykje !!

Uffamei!! Kondolerer så masse!! [:(]
Mistet selv svigerfar imens jeg lå på fødestua med snuppa. Falt om med hjerteinfarkt, 49år. Kjempetøft! Ta vare på hverandre, det er det viktigste nå! Sender mange varme tanker [:)]

Så trist... Kondolerer.

Vanskelig å si hva du skal gjøre ift til mannen, men jeg tror det viktigste er at du er der for han. La han ta det i sitt tempo, men ikke la han tie det i hjel. Mas heller om noen dager..
Tenker masse på dere, vennen!

Stor klem fra oss

Kondolerer[:(]

Kondolerer masse til dere Karianne! Dette var utrolig trist å høre... [:(] Mannen snakker nok litt når verste sjokket har lagt seg. Stor stor klem fra meg!!

ORIGINAL: Nnem

Uff. Kondolerer så mye[:(]

Ellers så sign jeg Pijah og Hulder.

klem

Må bare signere her jeg også. [:(]

Back
Topp