Sertefliden
Blir kjent med forumet
.. alt det jenter skriver på facebook nå? Regner med at det er for brystkreftsaken denne gangen og, men bo i Miami i ti mnd? Noen som vet? Synes det er UTROLIG irriterende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft2x 24November skrev:
Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene
Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen!
Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!:)"
For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det;
"Jeg skal bo i London i 14 måneder!! "
Januar - Mexico
Februar - London
Mars - Miami
April - Den dominikanske republikk
Mai - Frankrike
Juni - St. Petersburg
Juli - Østerrike
August - Tyskland
September - New York
Oktober - Amsterdam
November - Las Vegas
Desember - Colombia
ER SÅ UTRUUUULIG LEI DISSE!!!!
Kleo79 skrev:
Åå, så umenneskelig teit!smash skrev:
Hater sånt drit som det der!
Deg om det. Du hadde kanskje brydd deg mer hvis noen av dine nære hadde opplevd brystkreft.
"Om eg skal poste tal og land på statusen min for å rette fokus mot brystkreft, så postar eg kontonummeret til den NORSKE kreftforeningen: 5005 05 11011. Og gjevartelefonen 820 44 770 ( 175kr )"Almyrida81 skrev:
Liker den bedre jeg..
Mumfie skrev:
"Om eg skal poste tal og land på statusen min for å rette fokus mot brystkreft, så postar eg kontonummeret til den NORSKE kreftforeningen: 5005 05 11011. Og gjevartelefonen 820 44 770 ( 175kr )"Almyrida81 skrev:
Liker den bedre jeg..
MYE MYE bedre!!!!!!!!!
Kleo79 skrev:Åå, så umenneskelig teit!smash skrev:
Deg om det. Du hadde kanskje brydd deg mer hvis noen av dine nære hadde opplevd brystkreft.
Muskatt skrev:Kleo79 skrev:Åå, så umenneskelig teit!smash skrev:
Seriøst? Jeg har familiemedlemmer som har dødd av kreft og flere som har overlevd brystkreft. Syns fortsatt slike statusen er teite.
Sier ingen ting om en persons engasjement å ha slike statusoppdateringer. Tror du de som ikke har dette på statusen sin er FOR kreft eller?
Labambie skrev:
Liker den bedre jeg..
Det blir min nye status..
Dette andre greiene er så dumt og tåpelig at det skulle vært forbudt.
Kleo79 skrev:
Åå, så umenneskelig teit!smash skrev: