Hva i h*lvette betyr..

Sertefliden

Blir kjent med forumet
.. alt det jenter skriver på facebook nå? Regner med at det er for brystkreftsaken denne gangen og, men bo i Miami i ti mnd? Noen som vet? Synes det er UTROLIG irriterende! 

Følger med på denne!

Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft
Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene
Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen!
Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!:)"

For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det;
"Jeg skal bo i London i 14 måneder!! "

Januar - Mexico
Februar - London
Mars - Miami
April - Den dominikanske republikk
Mai - Frankrike
Juni - St. Petersburg
Juli - Østerrike
August - Tyskland
September - New York
Oktober - Amsterdam
November - Las Vegas
Desember - Colombia

ER SÅ UTRUUUULIG LEI DISSE!!!!

Åå, så umenneskelig teit!
Hater sånt drit som det der!

smash skrev:

Enig!

smash skrev:

Deg om det. Du hadde kanskje brydd deg mer hvis noen av dine nære hadde opplevd brystkreft.

2x 24November skrev:
Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft
Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene
Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen!
Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!:)"

For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det;
"Jeg skal bo i London i 14 måneder!! "

Januar - Mexico
Februar - London
Mars - Miami
April - Den dominikanske republikk
Mai - Frankrike
Juni - St. Petersburg
Juli - Østerrike
August - Tyskland
September - New York
Oktober - Amsterdam
November - Las Vegas
Desember - Colombia

ER SÅ UTRUUUULIG LEI DISSE!!!!

Takk for forklaring :) Blir mer og mer irritert for hver statusoppdatering. Nå slipper jeg ihvertfall å være irritert over at jeg ikke skjønner hva det betyr ;)

Det må jo være andre måter som får frem brystkreftsaken bedre, for det er viktig å sette fokus på brystkreft, og kreft generelt.
Greia er vel at det er sånne "lure guttene sitater" hele tiden, og de sitatene ødelegger for brystkreftkampanjene..desverre.

"Om eg skal poste tal og land på statusen min for å rette fokus mot brystkreft, så postar eg kontonummeret til den NORSKE kreftforeningen: 5005 05 11011. Og gjevartelefonen 820 44 770 ( 175kr )"

Liker den bedre jeg..

Kleo79 skrev:

smash skrev:

Deg om det. Du hadde kanskje brydd deg mer hvis noen av dine nære hadde opplevd brystkreft.

At en eller annen spyr ut noe tull som alle jentene skal gjøre har da ingenting med brystkreft å gjøre? 

Almyrida81 skrev:
"Om eg skal poste tal og land på statusen min for å rette fokus mot brystkreft, så postar eg kontonummeret til den NORSKE kreftforeningen: 5005 05 11011. Og gjevartelefonen 820 44 770 ( 175kr )"

Liker den bedre jeg..

Det blir min nye status..

Dette andre greiene er så dumt og tåpelig at det skulle vært forbudt.

Almyrida81 skrev:

Liker den bedre jeg..

MYE MYE bedre!!!!!!!!!

Mumfie skrev:

Almyrida81 skrev:

Liker den bedre jeg..

MYE MYE bedre!!!!!!!!!

da har jeg ny status!

Kleo79 skrev:

smash skrev:

Seriøst? Jeg har familiemedlemmer som har dødd av kreft og flere som har overlevd brystkreft. Syns fortsatt slike statusen er teite.

Sier ingen ting om en persons engasjement å ha slike statusoppdateringer. Tror du de som ikke har dette på statusen sin er FOR kreft eller?

Muskatt skrev:

Kleo79 skrev:

smash skrev:

Seriøst? Jeg har familiemedlemmer som har dødd av kreft og flere som har overlevd brystkreft. Syns fortsatt slike statusen er teite.

Sier ingen ting om en persons engasjement å ha slike statusoppdateringer. Tror du de som ikke har dette på statusen sin er FOR kreft eller?

Det siste spm er så ufattelig teit at jeg ikke gidder å verdige det med et svar.

Å herrefred så tåpelig disse statusene begynner å bli! De første gangene var det jo litt moro men nå gidder en jo ikke gjøre annet enn å irritere seg. På tide med noe nytt for brystkreftsaken!

Labambie skrev:

Almyrida81 skrev:

Liker den bedre jeg..

Det blir min nye status..

Dette andre greiene er så dumt og tåpelig at det skulle vært forbudt.

Enig! Lurer på hvilke neper som sitter og finner på det tullet der? Hadde det nå enda vært morsomt, dette her er jo bare forferdelig annoying. Det går faktisk an å irritere seg over dette her selv om man har slekt og venner som både har dødd av og overlevd kreft. Finn på noe annet sier jeg.

Er det ikke det samme hva det er så lenge det blir mer oppmerksomhet rundt brystkreftsaken?

Kleo79 skrev:

smash skrev:

Min mormor og min bestemor har hatt brystkreft, men liker ikke disse statusene mer av den grunn! Og min morfar har hatt kreft i tykktarmen (mormors søster har kreft i hele kroppen og hennes bror har også hatt kreft), men stausen er fortsatt like dårlig!

At man nådde igjennom en gang vil ikke si at man gjør det hver måned fordi man bare finner på en ny måte å formulere denne statusen. Og hva er vitsen når ingen forstår hva du mener? Om man vil støtte brystkreftsaken så kjøp en rosa sløyfe, da vet i hvert fall mennesker rundt deg hva du ønsker å formidle OG du har støtte en god sak!!

Har veldig liten tro på at alle gutter som leser denne stausen støtter brystkreftsaken pga av dettopp denne statusen...

Back
Topp