Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakker stelleveska med teppe,bleier,smokk og noen skift til mini.
Å pakker toalettsakker, og skift til 2 dager til meg og mannen i bagen vi tar med inn på sykehuset. Velger lette,luftige,behagelige klær til meg selv.
Bleier til turen hjem, tar 3 timer å kjøre å tror ikke sykehuset blir så fornøyd om alle tar med seg bleier hjem.Bleier får man på sykehuset
Jeg fikk beskjed om å bare ta med meg bleier hjem, også bleier/truseinnlegg til meg selv Dro hjem på en søndag, vet ikke om det hadde noe å si for at jeg fikk tilbudet.Bleier til turen hjem, tar 3 timer å kjøre å tror ikke sykehuset blir så fornøyd om alle tar med seg bleier hjem.
Bleier til turen hjem, tar 3 timer å kjøre å tror ikke sykehuset blir så fornøyd om alle tar med seg bleier hjem.
Hva slags klær tar dere for babyer?
Jeg strikker denne. Den kan brukes med body under og strømpebukse ved "norsk" sommer, eller kun denne hvis det er godt og varmt. Strikker ikke lue.Ok, takk for alle dine svar, inspirerende, og hva slags hentesett?? Det blir juli...er helt usikker her
Jeg strikker denne. Den kan brukes med body under og strømpebukse ved "norsk" sommer, eller kun denne hvis det er godt og varmt. Strikker ikke lue.