hva i alledager kan jeg da gjøre?

PersilleLille

Glad i forumet
Fikk avslag idag ang dagpenger...hadde tjent for lite ifjor...[:(]
fear deal det altså, men skikkelig kjipt for meg..
er arbeidssøker hos nav...men hva kan jeg da få, om jeg ikke får dagpenger? [8|]

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

er arbeidssøker hos nav...men hva kan jeg da få, om jeg ikke får dagpenger? [8|]

samme som meg gå hjemme til du får jobb å kun få barnetrygd[:'(]

stønad til livsopphold får du jo mens du prøver å få deg jobb..vet ikke om noe mer men kan lite om det også da.

ORIGINAL: #3#

samme som meg gå hjemme til du finner jobb å kun få barnetrygd[:'(]

jeg er alenemamma, og får alt av stønader..men er faktisk avhenging av lønn også...[&o]og hvem vil ansette ei som skal ut i perm om 3 månder liksom?
nei dette suger[:(]

ORIGINAL: babyto

stønad til livsopphold får du jo mens du prøver å få deg jobb..vet ikke om noe mer men kan lite om det også da.

det har ikke jeg fått beskjed om[&o]

Nei hvis du allerede får andre stønader så er vel ikke det nødvendig..
Tror det er en sån siste utvei... hvis du ikke har noenting.

Nei hvis du allerede får andre stønader så er vel ikke det nødvendig..
Tror det er en sån siste utvei... hvis du ikke har noenting.

rart at mangen tror at når man er alene så får man flusst med stønader og penger..men det er langt fra sant...
hadde ikke klaga hadde jeg hatt så det holdt, men nå har jeg ikke det...og blir alene med 3...
sukk nei, jeg får prate med nav imorgen!

Da vil du nok neppe få sosialstønad når du allerede "er i systemet" og får såpas mange stønader.. Sosialstønad er noe man får i spesielle situasjoner når man ikke har noe annet valg, så kan være at du kan få det i den perioden fram til permisjon som du ikke er i jobb selv om jeg har liten tro på det, men etter at permisjonen starter må du jo klare deg på det du da får utbetalt (legger her til grunn at du får permisjonspenger..)

ORIGINAL: Pearl

Da vil du nok neppe få sosialstønad når du allerede "er i systemet" og får såpas mange stønader.. Sosialstønad er noe man får i spesielle situasjoner når man ikke har noe annet valg, så kan være at du kan få det i den perioden fram til permisjon som du ikke er i jobb selv om jeg har liten tro på det, men etter at permisjonen starter må du jo klare deg på det du da får utbetalt (legger her til grunn at du får permisjonspenger..)

ja det skjønner jeg, og ser den.
grunnen til at jeg stresser litt, er at jeg har ikke tjent nok til å få permisjonpenger...så jeg får bare engangsstønaden[&o]

Back
Topp