Hva i alle dager..?

Lykke3

Flørter med forumet
Har det vært prisøkning på medisinene ved uttak eller har de tenkt å proppe meg full av alskens greier før neste uttak???!? :eek: før et uttak har regningen vært større enn med bare lutinus, estradot osv, men hva i alle dager?! Jeg kom med en del ukvemsord som ikke egner seg på trykk, da jeg så at medisinene som nå venter på å bli hentet ut kommer på 18.200!!! :wideyed: den forrige var på 10.000 og jeg vet at vi får tilbake via helfo, men det er da noe med å skal hoste opp de pengene før man får tilbake... er det flere som har vært oppe i den summen?
får vel bare ta et dypdykk i sparekassen... også like før jul da..:confused:

Første gangen brukte jeg medisiner for 12.000 kr, medisinene jeg skulle bruke på forsøk 2 skulle komme på ca 28.000 kr :o
Så det har nok med hvor store doser man skal ha, om man trenger lengre stimulering osv

Er du satt på andre medisiner eller doser kan det øke dessverre.
Du behøver ikke hente ut alt med en gang da. Jeg hentet ut etterhvert som prosessen gikk bra underveis.
Ville ikke sitte igjen med ubrukt medisin. Den kan du nemlig ikke levere tilbake eller selge.

Høres ut som at jeg ikke er alene om disse summene i alle fall.. :) jeg måtte hente ut alt, for det er kun det jeg skal bruke fram til uttak og innsett. Etter at jeg var å hentet pakken, så jeg at jeg har fått annen type hormon som jeg skal bruke med sprøyte, så det er disse som koster. Det er bare å vente til innsett, så får vi sendt brev til Helfo og pengene kommer tilbake på konto :happy:

Back
Topp