Hva i alle dager skal jeg gjøre???

Atu

Glad i forumet
Julibarna2014
Sensommerbarna 2016
Jeg er så oppgitt, fortvilt og lei meg og aner ikke hvordan jeg skal gripe dette an.....
Jeg har fått beskjed av lege og helsesøster og avslutte ammingen pågrunn av viktige medisiner jeg må ta, disse er ikke forenlig med amming.
Lillemor er 10 uker gammel og hun tar IKKE flaske om det så smalt.....
Så fort vi nærmer oss munnen hennes med flasken så blir hun FULLSTENDIG hysterisk. hyler,,skriker og er nermest utrøstelig.
Vi får ikke i henne en dråpe.
Har forsøkt å gi minifom (hun sliter med mye vond mage og kolikk) først slik at hun sutter på dette og dermed begynner raskere og sutte på smokken på flasken, men det hjelper ingenting.
Vi har forsøkt å klemme ut litt melk i munnen hennes, til ngen nytte, hun skriker og skriker og skriker.
Vi har forsøkt Avent,Nuk og Dr.brown sine flasker, vi har prøvd større og mindre smokker på flasken....
Ingen effekt.

HVA gjør jeg?
Medisinene er kjempe viktige men jeg har nå utsatt dem i flere dager fordi jeg ikke aner om hun noensinne vil ta flasken =(
Kommer hun til å "sulte ihjel" eller vil hun til slutt forstå at det er kun fra flasken maten kommer???

Huff, syns virkelig synd på deg!

Først, be hs om råd! Forsøk med kopp kanskje? Om ikke noe annet funker, så kan du prøve krise-versjonen til mormoren min...

Det er en måte min mormor fortalte meg de måtte gjøre det med tanten min. Morfar holdt henne for nesen, og ga henne flaske, da måtte hun suge vist.. Er på kanten, men må man, så må man eller?? Det var vist sånn de gjorde det med dyra på gården når morfar var liten..

Lykke til hvertfall!!

Hvordan gikk det med deg, har du fått det til?
Får vondt av deg når jeg leser tråden din :/

Nei det er ingen bedring:( bestilt enda en type flaske nå og skal høre på helsestasjon denne uken hva vi skal gjøre fornoe...

Nei det er ingen bedring:( bestilt enda en type flaske nå og skal høre på helsestasjon denne uken hva vi skal gjøre fornoe...
høres ut som en vanskelig situasjon. Håper dere kan få orden på dette etterhvert. Er det andre som kan gi dere råd om hvordan dere kan håndtere dette?

Håper dere har funnet en løsning, for dette hørtes jo ikke alright ut i det hele tatt.

Håper dere har funnet en løsning på dette. Høres jo ikke greit ut at hun ikke vil ta noen form for flasker :(

Har babyen børjat ta flaskan eller Hur går det?? Vilken flaska? Evt vad gjorde ni ?

Back
Topp