Hva i all verden?

Ømh... okey..... hehe

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

ehm spesielt! hvordan kom du over den siden? :p

Hva er dette? Jeg må helt ærlig si at det der synes jeg ikke noe om. Ganske så spesielt at noen bruker trådene her til diskusjon utenom forum og lager statestikk.

Kommer inn på samme side jeg og når jeg googler nicket mitt...

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Wow! Jeg har visst også deltatt i den diskusjonen, men skriver ikke sånn! Jeg skriver ikke "kjangs", er.ikke et ord jeg bruker, og skriver isåfall "sjangs" hvis jeg bruker det.

Skummelt...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

hmmm! får undersøke dette nærmere når jeg kommer på en data! men babyverden burde absolutt få beskjed for dette virker veldig rart!

Og dere, AnnLykkelig har.opprettet tråden, men nedover i innleggene står det jo også at hun ikke.har katt!
Dette er meget mystisk!

Les nøye gjennom.
Jeg kjenner ikke igjen skrivestilen til mange.en gang.

Og RonjaR har jo ikke dyr, men står jo at hun blir krokete i bena av å sitte sånn. Skumle saker...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Og dere, AnnLykkelig har.opprettet tråden, men nedover i innleggene står det jo også at hun ikke.har katt!
Dette er meget mystisk!

Les nøye gjennom.
Jeg kjenner ikke igjen skrivestilen til mange.en gang.

Og RonjaR har jo ikke dyr, men står jo at hun blir krokete i bena av å sitte sånn. Skumle saker...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
mener å huske at vi hadde en sånn tråd men er mye som skurer, jeg har for eksempel ingen hund :p
fikk ikke sett så nøye på den før mobilen gikk tom for strøm dessverre

Det det ut som ting har blitt blandet og stokka om. For plutselig sto min signatur bak shadow...Hmm

Det det ut som ting har blitt blandet og stokka om. For plutselig sto min signatur bak shadow...Hmm

ja ikke sant! og snorkfrøken hadde plutselig ei jente!

Får forresten ikke Googla meg selv, kommer opp.så mye annet:-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Hva i all verden?!:eek:
Så ekkelt!
Jeg har ikke katt og det der har jeg ikke skrevet?! Heller ikke innlegget i Jubbu sin tråd...:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hva i all verden?!:eek:
Så ekkelt!
Jeg har ikke katt og det der har jeg ikke skrevet?! Heller ikke innlegget i Jubbu sin tråd...:rolleyes:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Nei det er jo helt sprøtt!
Fikk ingen av innleggene til å stemme med deg i det hele tatt:-o

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Back
Topp