Hva i all verden?

Real

Gift med forumet
Huff. Lille jenta har fått halsbetennelse og får antibiotika i 7 dager. 40 i feber og er veldig utilpass.

På ons el tors la jeg merke til at gommene hennes oppe var hovne. I løpet av de neste dagene har det kommet puss der de 2 søte tennene som så vidt har kommet ut. Idag er det såpass mye at tennene ikke syns!
Vi var på legevakta og snakka med en lege som bare sa at " nei den tanna så ikke frisk ut. Kontakt en tannlege ". Vi ringte tannlege vakta, men de mente vi skulle vente til mandag og bestille til en vanlig tannlege. Han sa også at det ville bli for smertefullt å undersøke nå som det var så hovent.

Hva pokker er detta??

Stakkars lille vakre jenta mi. Om ikke halsbetennelse og 40 i feber er nok liksom...

Hørtes skikkelig ekkelt ut ja!! Vet ikke om jeg ville venta til mandag..smertestill og sjekk? Kan jo ha feber pga infeksjon i munnen el bet i gommene pga halsbet..det henger sikkert sammen tenker jeg...håper dere får skikkelig hjelp mandag da! Får vel litt paracet for febern?
Ps ikke google for masse..det kan gi unødige bekymringer!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ja jeg gir paracet når febern kryper mot 40 ja.. Huff, dette er ikke gøy altså. Det henger sikkert sammen ja, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke lege dama på legevakta tenkte den tanken.

Bedre nå eller? Dere er vel til lege idag kanskje:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hei. Takk som spør
Jo det har blitt noe bedre. Antibiotikaen tar seg nok av det værste. Var hos fastlegen igår og han tok en sårprøve av det. Muligens herpes. Skal ringe om svaret på tors.

Det var forresten herpes ja. Et skikkelig utbrudd. Så får nå tiden bare vise om hun blir plaget av det el ikke. Unner henne ikke det altså..

Huff,det er ikke morsomt. Har selv endel herpes utbrudd,og det er like grusomt hver gang de kommer.

Back
Topp