Hva i all verden har skjedd!!!!

friele

Elsker forumet
Lille Ida har vært en drøm å legge for natten tidligere,og hun kunne ligge i grinda på dagen og sovne selv...Hun er 8 uker.

MEN nå er det slutt...De siste dagene har hun ikke kunnet sovne av seg selv,hverken i grinda eller i senga....
Hun gåter å gråter..Blir helt gal av det...Vi prøver alt,og det er ikke noe som er vondt,ikke rap,ikke noe jeg kan komme på....

Hva i all verden har skjedd????????

Hun sliter og med maten,hun drikker collet,vi bytta fra nan til collet for hun styrte så med flaskene,virket som det var vondt å spise og hun kom ikke på do,men etter vi bytta ble ALT fint...Men så tok det jammen slutt alt sammen....Er så lei meg...

Noen råd????

hun er 8 uker? selv om hun har sovnet fint før, så forandrer ting seg ofte fort i den alderen, kan være så enkelt som litt ekstra behov for kroppskontakt og nærhet i en periode før alt ordner seg igjen.

Ja jeg håper jo virkelig at det kan være det,men hun får veldig mye kos og nærhet for tiden.Men når hun er i armene mine gråter hun like mye da og..Er ikke fornøyd med noe.

Det er ikke kolikk hvertfall,det hadde vi med første snuppe og det er ikke slik.Men hun hadde det og slik med maten..Det varte kjempe lenge...

Det er sannsynligvis ikke kolikk, for det er hun for gammel til...

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

ORIGINAL: Fru Riskorn

Det er sannsynligvis ikke kolikk, for det er hun for gammel til...

Sikker på det? Hvorfor heter det da 3 mnds kolikk?

Fordi det er over innen de er 3 måneder som regel. [:)]
Har de ikke fått kolikk innen de er 4 uker får de det som regel ikke heller!

Kolikk inntrer mellom 0 og 4 uker og er sterkest ved seks ukers alder - så vidt jeg husker da jeg leste ALT jeg kunne finne om det... Kan hende jeg bommer litt på 4, kan være seks uker. Men, ikke mer enn det tror jeg... Jenten vår var 14 dager da hun fikk det.

Back
Topp