Hva i all verden er EMO??

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Det lurer jeg på.. Er ei gruppe på nettby som heter hva er galt med emoer.. Men hva ER emoer??

Dette har søstra mi prøvd og forklare meg!

Det er visst slike som går med svarte klær, alt er SVART.
hører på veldig bråkette musikk, og kutter seg opp.

Skyt meg hvis jeg tar feil

ORIGINAL: ~Lucky~

Dette har søstra mi prøvd og forklare meg!

Det er visst slike som går med svarte klær, alt er SVART.
hører på veldig bråkette musikk, og kutter seg opp.

Skyt meg hvis jeg tar feil

Det var sånn jeg forsto det ut i fra den gruppa.. Men visste ikke om det var noe mer også!

vett ikkje om de kutte seg opp.. har ei eg jobbe me så e det seje hu...
Å der e det svarte kler og heavy musikk å greier..
Svarte sminke og masse accsessories...

Kanskje ein slags ny type goth...!??

det e en gjeng... vet at vi har mange emo'a i her i byen.. 

ORIGINAL: White Zinfandel

er ikke EMO en forkortelse for EMOtions (altså, følelse på engelsk?)
De er liksom så følsomme og går bare i sort, gjerne med masse sminke rundt øynene og påmalte "tårer" ?

Jo.. syns å huska någen bilder hu har på facebook kor hu har masse malte tårer og emotions skrevet me någe svart på hendene.... 

nei, jeg aner egentlig heller ikke.. men det er mange på den skolen jeg går som kaller seg emoer, tror ikke de veit helt hva det er selv.. noen sier at det betyr å være emosjonell, noen sier det er sånne som går i svart og rødt og kutter seg, noen sier det har med å være homoseksuell å gjøre, mens noen sier det er å være depressiv.. jeg har spurt mange og mye, men skjønner mindre for hver gang noen svarer så...[&:] 

Trodde det var en sånn fugl jeg da [:)][8D] Men sier det igjen, er jo ikke den skarpeste kniven i skuffen [:-]

Hehe.. Skal jaggu vaske hele deg med såpe [8D]
Og siden du bare kjeder deg, blæh, kan du ha det så godt [:-]

Mange karakteriserer emoer som folk som bare går i sorte klær og "emofrisyrer"
emofrisyre!

De hører på "sytemusikk" type "åh det er så synd på meg! *kuttekuttewhinewhine*" og tar rare bilder av seg selv til myspace..

Men dette vil jeg våge å påstå er FEIL.. Folk kan ha en klesstil som er "emo" på samme måte som noen har en gothisk stil og noen har en hippiestil.. Vil påstå det mer går på klær og stil[:)]

Back
Topp