Hva i all verden er den lyden?

Lykkeligmortil2 <3

Glad i forumet
Har i det siste hørt en slags kneppelyd fra magen innimellom! Kommer i det babyen beveger seg eller jeg får en kynner.. Noen fler som har hørt denne lyden og som vet hva den kommer av? Kan ikke huske den lyden fra sist svangerskap! Litt ekkelt og rart, men helt sikkert ufarlig :p

Den knekkelyden kan være ledda til baby. Hørte det en del med guttungen. Knakk bra i ledda hans når han kom ut å gitt :p Men helt ufarlig :)

Dette er et kjent fenomen og mange tror det er babyens ledd.
Men det er enklere enn som så. Det er dine tarmer i klem som knepper når de flytter på seg. :)
Folk opplever dette gjennom hele svangerskapet. :)

Har hørt om det, men aner ikke hvorfor. Chiahya sin forklaring hørtes jo logisk ut.! :P Her hører jeg derimot tapping av vann ! Er helt sykt. Er jo sikkert tarmene mine som er så sammenklemt at det plutselig begynner å røre på seg, men det høres faktisk ut som en liten bekk eller som det renner vann. Jeg ser for meg at han nå har installert kjøkken og bad :P

Har hørt det kneppe et par ganger, til og med faren min har hørt det :p Men har egentlig ikke tenkt på det før nå hehe.

Har hørt om det, men aner ikke hvorfor. Chiahya sin forklaring hørtes jo logisk ut.! :P Her hører jeg derimot tapping av vann ! Er helt sykt. Er jo sikkert tarmene mine som er så sammenklemt at det plutselig begynner å røre på seg, men det høres faktisk ut som en liten bekk eller som det renner vann. Jeg ser for meg at han nå har installert kjøkken og bad :P
Haha jeg hører skvulper når hun flytter seg iblant. :D

Har aldri hørt det selv men husker fra det forrige terminforumet jeg var på så var det mange som snakket om dette.

Godt det er fler enn meg som undrer :p pappa fortalte at jeg hadde en uvane med å "knekke" fingre da jeg gikk på skolen. Husker læreren ble irritert hver gang jeg satt å knakk på de så det bråka :p kanskje veslegutt har arvet uvanen allerede?! mye rart som skjer i kroppen om dagen merker jeg. Spennende tid i møte :-D

Ååå, er det tarmene som lager knekkelyden? xsmile9
Tok dette opp med jordmor og fikk beskjed om at det kom fra bekkenet! ;)

Back
Topp