Hva/hvor skal november mammaen i sommer?

mamma 09/12<3

Forelsket i forumet
ja overskriften sier vel sitt:-)
hvilken planer har dere for sommeren 1012:-)

Vi reiser til Florida i 3,5uke i juni/juli.. gleder oss kjempe mye til skikkelig sommer og mye kos og ikke minst til Disney World:-)

om jeg har noen planer i 1020 spørs vel men.. hehe
Her blir dt nok en hyttetur med en annen familie, hundefossen og dyreparken ! Ellers skal vi male hus/garasje, så gress, bygge mer veranda, så ja, sommeren går nok:)

Blir nok ikke så mye ferie her, må nok jobbe store deler av ferien :(

hahaha skriver vist feil begge to.. 1012 og 1020:-p 

En uke til syden i mai:) Ellers skal vi pusse opp 3 soverom,drenere rund huset og antagelig byer alle vinduene på huset:)

tre deilige uker med båt brygge vann sand og deilig vær (håper jeg )
vi blir hjemme har ferie paradis i hagen

Vi har ferie hjemme vi. Sånn er det hvert år 

Skal bygge veranda, fullføre ute her etter drenering, gjerne pusse opp 2 soverom og ellers bare kose oss. TVILER på at vi får til alt, men vi kan håpe. 

vi skal til syden i begynnelsen av september, ellers blir vi hjemme.. Muligens en tur til svigers! =)

Blir nok noen fine uker i fredrikstad med mine foreldre og søsken :)

Vi skal i 3 bryllup og 2-3 Utdrikningslag hver, så da tror jeg sommeren er fylt opp! Tiden rundt tar vi noen late dager på stranda og på fjorden!! Det er livet!! :-)

Vi skal til Gran Canaria med familien min i 2 uker i juli!! Blir helt fantastisk herlig:D Gleder meg masse :)

Vi skal i bryllup til Italia i Mai og til syden en uke i Juni :-) Gleder meg :-)

Vi skal flytte! Skal bruke sommeren på å finne oss et nytt sted å bo og så skal vi kanskje muligens til dyreparken tenkte vi.

vi skal 16 dager til Florida i mai :)

å florida hørtes deilig ut :)

her blir det ei uke til vestlandet. låne hytta til mine besteforeldre. så blir litt fjellturer og kos :)
planen var å dra til syden, men vi velger å spare litt penger, siden vi trenger utstyr o.l

ellers skal vi pusse opp litt. lage garderobe og stellerom. og pusse opp stua. elers blir det jobb og jobb.. her må det arbeides så jeg får permisjonspenger. er student så rekker å arbeide 6 mnd før fødsel ;)

mer ferie neste år!!! da har vi permisjon hurra!

Vi skal en tur til Liverpool å besøke familie =) Ellers blir det vel en tur til både Oslo og sørlandet tenker jeg =) Deilig skal det bli.. Håper bare at det blir litt varmere enn i fjor..

skal til Florida 13.august, blir i 18dager :)

Back
Topp