Hva, hvem, hvorfor, hvorfor ikke.....osv osv

sisu

Glad i forumet
[:D]Høres det kjent ut?
Eller er det bare jenta mi som har så innmari munndiare om dagen. Hun lurer på aaaaaaaaaaaaallllllllllllttttttttttt om dagen, og om hun ikke lurer på noe så må hun hele tiden fortelle hva hun tenker, hva hun ser, hva hun gjør ect. 
Hun er jo søt, og kommer med morsomme betraktninger på livet, men gurimalla så slitsomt til tider[:D]

Jada..kjent fenomen det der. Maja snakker konstant, og dersom vi ikke svarer bekreftende så gjentar hun hundre ganger helt til vi sier noe. Og får hun et svar hun ikke liker, så spør hun igjen og igjen....

Hehe, det er akkurat det samme her [:D] Kan bli litt mye av og til, men utrolig morsomt at de er så nysgjerrige og skal vite alt [:D] Leah er slik som monicabebe også skriver om Maja, om at hvis hun ikke får det svaret hun vil ha, så spør hun bare på nytt, og da må jeg finne ut en annen måte å forklare henne det på [:)][8D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Hehe, det er akkurat det samme her [:D] Kan bli litt mye av og til, men utrolig morsomt at de er så nysgjerrige og skal vite alt [:D] Leah er slik som monicabebe også skriver om Maja, om at hvis hun ikke får det svaret hun vil ha, så spør hun bare på nytt, og da må jeg finne ut en annen måte å forklare henne det på [:)][8D]

Samme med Oliver!

hahahahaha.. ja, det der hørtes kjent ut gitt.. [:D] her også spørres det om alt og alle... og stopper gjerne opp og spør fremmede om ting også, om jeg ikke svarer... hvorfor har du sånn etc??[:D] jadda.. veldig morsomt... [8D]

ORIGINAL: monicabebe

Jada..kjent fenomen det der. Maja snakker konstant, og dersom vi ikke svarer bekreftende så gjentar hun hundre ganger helt til vi sier noe. Og får hun et svar hun ikke liker, så spør hun igjen og igjen....

Samme her

Kjenner meg veldig igjen i den overskriften!! Solveig skravler hele tiden og lurer på ALT hehe[:D]

Høres veldig kjent ut, skravla går fra han står opp til han legger seg. Er han ikke fornøyd med svaret går han til pappaen

Back
Topp