hva holder hobbydamene på med fortiden?

MammatilAsk

Glad i forumet
Lurer på hva dere driver å lager fortiden. Jeg lager et hente sett til den lille som kommer. Siden jeg ikke veit hva det er så strikker jeg i blått og hvit, er ferdig med kjolen, skjerf og en lue. Har igjen to bukser, genser, jakke, lue og to sokke par.

her er jeg litt i dvale om dagen
Slitter en del med smerter så da orker/klarer jeg ikke å konsentrere meg.
Så for øyeblikket så ligger det et broderi som ikke er ferdig i skufen, en halv gryteklut, så ser det rydig ut der jeg pleier å scrape
Men så er det også vår/sommer og da pleier jeg å drive en del med andre ting

jeg holder på å strikke en majius vest etter oppskrift fra ei her inne, er det Marvir ho kaller seg tru?

Fortiden veldig lite søm.. Har en kjole jeg skal sy, men ellers er det lite prosjekter akkuratt nå..

Forskjellige hekleting: smokkelenker, bestemorruter til babyteppe, vimpler, nøkkelklipper osv. Småtterier som jeg vet jeg blir ferdig med. 

Og så har jeg klippet opp stoffet til en vognpose og kjøpt materialer til flere, så får se når jeg får kastet meg rundt til det...

Jeg er akkurat ferdig med et stort prosjekt bestemorruter. Får ikke lagt inn bilder her, men det ligger noen i bloggen emoticon . Har litt reperasjoner på klær liggende, men det frister ikke så veldig å gå i gang i. Har lyst til å hekle "fillerye", kanskje etter ferien.

Jeg hekler noen søte ugler som jeg kom over på en blogg.. Perfekt sommerarbeid, tar ikke plass når jeg skal på besøk, og kan lett lage en ugle en kveld på terassen eller inne forann TVen..( mest det siste da pga været)

Legger ved link..kanskje dere også finner noe gøy her??

http://frumadsens.blogspot.no/search/label/n%C3%B8gleringe

julibia skrev:
Jeg hekler noen søte ugler som jeg kom over på en blogg.. Perfekt sommerarbeid, tar ikke plass når jeg skal på besøk, og kan lett lage en ugle en kveld på terassen eller inne forann TVen..( mest det siste da pga været)

Legger ved link..kanskje dere også finner noe gøy her??

http://frumadsens.blogspot.no/search/label/n%C3%B8gleringe

Ohh.. Disse var fine. Får prøve meg på et par sånne:)

Juksebroderer fantasibunad til søstera mi. Hun har selv valgt design og farger så selv om det er brodert på maskin blir hun da fornøyd:)

Ingen store prosjekter, litt av hvert igrunn. Igår sydde jeg en kjole og veske til storesøster, og så hekler jeg smokkelenker, men venter på mer stasj fra e-bay. Har heklet noen babyluer også siste dagene.

Holder på med 3 forskjellige tepper, men mangler litt garn til alle 3, så i morgen skal jeg på garnshopping :)

Back
Topp