Hva hjelper ved kolikk??

snuppa80

Forumet er livet
Trur det må være det minsten har jeg. Vi var jos kirporaktor to ganger sist uke, og kom hjem med en ny unge!! Han har sovet siden vi var der, og vært såå fornøyd[:)]

Men i dag snur det. Han har ikke sovet mer enn 2 timer siden kl 12, han griner, hyler, sutrer... Ingen ting hjelper! Han er stille mens han spiser, det er alt! Han har HYLT nå siden kl 18[:(] Fått sukkervann med effekt i 10 minutter...

Men hva hjelper da?? Skal ta han til manuell terapeut i mårra (hvis han har time), kiropraktor hjelper da for en uke av gangen...

Jeg blir GAL av å se ungen min ha vondt, og ikke kunne hjelpe[:(][:(]

sukkervann og å trøste og vere der som best du kan er nok det eneste du kan gjøre, og vente på at han skal roe seg.. og kiropraktor da. men det må jo vente til i morgen..

Ammer og gir mme... Minifom bruker vi[&:] Bruker mam flaskene da, kan dr.brown gjøre så stor forskjell? Han tar ingen andre sutter nemlig[&:]

ORIGINAL: lilla gumman

Har GOD erfaring med homeopatmedisiner mot kollik.

Hva er det da?? Hva gjør homeopaten liksom?[:)]

ORIGINAL: snuppa80

Har GOD erfaring med homeopatmedisiner mot kollik.

Hva er det da?? Hva gjør homeopaten liksom?[:)]

Det er naturmedisiner, helt ufarlig såfremt du går til en dyktig homeopat. Han/hun må vite hva litt om barnet før han/hun kan finne den rette medisinen. Spørsmål som hvor ofte gråter barnet, når tid på døgnet, er barnet ofte svett/kald, hvordan avføringen lukter/hvilken konsistens..

Du kan finne ut litt om kolikk og alternative behandlinger her... http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/kolikk/kolikk_og_alternativmedisin

Kjenner en kjempeflink homeopat som bor her i Vestfold, så hvis du føler dette som aktuelt så send en pm.

Sender deg uansett en kjempeklem! Det er fortvivlende og frustrerende å se sitt barn ha så vondt og ikke minst føles det som terror å ikke få sovet.

[:)]

Mamma kjenner en homeopat også faktisk, så kanskje vi må avlegge henne et besøk og[;)]

Det er virkelig frustrerende å se de har vondt, og en blir litt tullete i hodet[:o] Kunne han bare sovna...

Mamma kjenner en homeopat også faktisk, så kanskje vi må avlegge henne et besøk og[;)]

Det er virkelig frustrerende å se de har vondt, og en blir litt tullete i hodet[:o] Kunne han bare sovna...

Ja, gjør det!

Når jenta mi (nr. 2) hadde det så skrek hun MYE og døgnet nesten, sov nesten ikke i det hele tatt.

Etter første dosen med medisin roet hun seg betraktelig og etter andre og siste dosen sov hun hele natten.. stakkars.. hun var rett og slett helt utslått etter dager/uker med gråt og vondt.

Ja, gjør det!

Når jenta mi (nr. 2) hadde det så skrek hun MYE og døgnet nesten, sov nesten ikke i det hele tatt.

Etter første dosen med medisin roet hun seg betraktelig og etter andre og siste dosen sov hun hele natten.. stakkars.. hun var rett og slett helt utslått etter dager/uker med gråt og vondt.

Var dere der bare en gang? Og fikk medisiner hun skulle ha regelmessig??[:)]

Ja, gjør det!

Ja, vi var hos han en gang og den lille dosen med sukkerkuler skulle jeg bare gi henne en gang. Merket bedring allerede samme kvelden. Men det hang igjen litt kolikk så jeg ringte han opp igjen og fikk beskejd om å gi en dose til og da forsvant alt! Hun bæsjet hele den kvelden og det skummet ut bæsj i bøtter og spann! Som det luktet!![:'(] Helt utrolig!! Hun smilte og var så fornøyd og jeg gråt av glede hele den kvelden!![:D][:D]

gå ut å kjøre en tur med ham, de sier det at det roer ned unger.

Fennikelte! Drikk 2-3 kopper om dagen (hvis du ammer da...) og du kan gi henne en teskje eller to når hun har vondt.. Det funker! [;)]

Ja, gjør det!

Ja, vi var hos han en gang og den lille dosen med sukkerkuler skulle jeg bare gi henne en gang. Merket bedring allerede samme kvelden. Men det hang igjen litt kolikk så jeg ringte han opp igjen og fikk beskejd om å gi en dose til og da forsvant alt! Hun bæsjet hele den kvelden og det skummet ut bæsj i bøtter og spann! Som det luktet!![:'(] Helt utrolig!! Hun smilte og var så fornøyd og jeg gråt av glede hele den kvelden!![:D][:D]

Merker at siste døg net (hvor han har hatt vondt) så har han nesten ikke bæsja, ikke rapa skikkelig, ikke prompa... MEN - mamma prata med hu homeopatdama i går, så jeg ringte henne. Hun hadde jo vært borti dette før så klart, så hun skulle gi meg noen medisiner jeg kan gi Martin[:)] Også skal vi til manuell terapeut i dag eller mårra... NOE må jo hjelpe[&:][:)]

Back
Topp