Hva hjelper mot.....

CandyCrush

Glad i forumet
Hva hjelper mot kvalmen?:-( Såvidt jeg greier å fungere:-(

Det er sååå individuelt!
For meg hjelper frukt og friske ting som smaker litt godt... men så har ikke jeg vært såååå kvalm heller... Noen spiser tørre kjeks.. og andre kjøper armebånd for sjøsyke på apoteket! Ellers er vel også ingefær noe de sier hjelper!

Håper noe av dette funker for deg :)

For min del har dette hjulpet! En mugge isvann, litt oppkuttet ingefærrot, noen skiver sitron+ litt av sitronsaften, et par agurkskiver og 1-2 ss sukker :) Røres sammen, og nytes:) Jeg syntes det smaker ganske godt :) Ikke bare funker det på kvalmen min, men det hjelper på immunforsvaret i disse forkjølelses tidene:):) jeg drikker dette hvert år på denne tiden:)

For meg hjalp det med fersk infefær raspet i vann.
Ser guggent ut, men fungerte :D

For meg er appelsinjuice det eneste som funker ;)

For meg har det vært frik frukt, vann iiiiiskaldt vann med masse isbiter og tørre salt kjeks:)

emoticon Masse søvn.
emoticon Hvile(ikke bli for sliten).
emoticon Får frokost på sengen<3 Slik at kroppen får noe å jobbe med før jeg gjør noe som helst. (Kun jobbedager, andre dager må jeg ordne meg selv:P)
emoticon Spise oftere enn jeg har pleid.
emoticon Ellers så spiste jeg noe lakris forleden dag, *poff* så forsvant kvalmen. Men det var kortvarig:P Og for mye lakris kan jo være temmelig kvalmende i seg selv:P

Vært hjemme noen dager nå der jeg ikke har greid å spise eller drikke..

Vært hos legen i dag, hun ga meg noen reisesyketabletter som vistnok skal funke, men som gjør at man blir forferdelig trøtt.. Dette kan jo bli spennende!

Nå er det heldigvis ikke lenge igjen av gressenketilværelsen, det skal bli god kjenner jeg :-)

Back
Topp