Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå har snuppen kastet opp 3 ganger på 1 time [:(] uff jeg virkelig hater sånne ting... Nå ligger hun på teppe på gulvet og ser tegnefilmer..
men hva hjelper mot oppkast? noe jeg kan putte på flasken evt, for hun drikker godt...
Det er jo ingenging som hjelper i den forstand at det får henne til å slutte å kaste opp.. Oppkast (og også diare) er kroppens måte å kvitte seg med noe den ikke vil ha i systemet - i dette tilfellet sannsynligvis et magevirus og således er det jo bra at hun kaster opp! Men viktig med væske innabords i den grad hun klarer for å forebygge dehydrering, det er også "godt" å ha noe i magen å kaste opp istedet for bare magesyre..
Hørte nettopp at mot farang kunne man ta hel hvit pepper en voksen skulle svelge 20 korn , barn 5 til 10 stk. Jeg har ikke prøvd det selv, men svigerinnen min har prøvd et par ganger og farangen har blitt borte!!![:)]
takk for tips [:)] vi har litt ritz kjeks som hun har knasket på, og det komopp igjen.. fikk litt saft isted som også kom opp igjen.. men så lenge hun vil ha det så får hun det.. vondt å kaste opp med tom mage ja!
Når de er midt oppi det verste er det best å gi ingenting for å ikke irritere magen mer enn en må.. Kun kokt vann, og så heller salte kjeks og alle de andre tingene her når det har begynt å gi seg litt..
Vann spyr du helst bare mer av.. Men mange sverger til å blande farris og eplemost!
Når vi var små hadde vi mariekjeks og loff til mat og sprite til drikke.. Hater den brusen den dag i dag fordi jeg bare forbinder den med spye[:D]
hun fikk litt kjeks men hun bare holder de i hånden.. kanskje vi kan prøve litt farris og eplemost..
håper sambo kommer hjem snart.. taaaaaakler ikke oppkast.. uff, stakkars lille gullet
min egen erfaring er at ingenting hjelper! Men at det er bedre å drikke noe, farris, vann cola what ever og bare få det ut...
Om jeg ikke får i meg noe som helst blir det bare værre...
kasta opp i hele går, klarte å få i meg tre kjeks og en liten skål makaroni på kvelden.
God bedring til vesla di! Håper hun blir fort frisk![:)]