*Mama* Gift med forumet 16 Mai 2009 #1 Drikker ikke mye kaffe men våknet av ungene kl 04.45 og kastet i meg 3kopper kaffe. Nå er ungene sovnet men jeg sitter med kuleøyne og kvalme. [:'(]
Drikker ikke mye kaffe men våknet av ungene kl 04.45 og kastet i meg 3kopper kaffe. Nå er ungene sovnet men jeg sitter med kuleøyne og kvalme. [:'(]
lenemor Forumet er livet 16 Mai 2009 #3 Tror nok bare venting hjelper - koffeinen har jo gått i blodet, og det får du ikke ut igjen..
*Mama* Gift med forumet 16 Mai 2009 #4 ORIGINAL: |Toadette| Melk[:)] skal prøve det neste gang.. Gikk meg en lang tur og spiste 5knekkebrød. [:D]
ORIGINAL: |Toadette| Melk[:)] skal prøve det neste gang.. Gikk meg en lang tur og spiste 5knekkebrød. [:D]
Tekanna Forumet er livet Sommerfuglene 16 Mai 2009 #6 Masse vatn. Kaffi er vatndrivande, so etterfyll med masse vatn, det gjer at koffeinet og kaffien ikkje vert so konsentrert i kroppen. Og et litt. Har ein drikki kaffi på tom mage, so fer ein lettare koffeinsjokk.
Masse vatn. Kaffi er vatndrivande, so etterfyll med masse vatn, det gjer at koffeinet og kaffien ikkje vert so konsentrert i kroppen. Og et litt. Har ein drikki kaffi på tom mage, so fer ein lettare koffeinsjokk.