Hva hjelper mot dårlig blod sirkulasjon i beina?

*Mama*

Gift med forumet
Har så vannvittig dårlig blodsirkulasjon i høyre fot at jeg har krampe VELDIG ofte, har fått åreknuter ([&o][:o]) og foten er giddalaus. Kribler konstant og føler som jeg har gangsperr.. [:(][&o]

opp å gå!
Det er det beste for å få blodsirkulasjonen i gang..........[:D]

Problemet virker egentlig som om jeg går for mye.. [&o]Går minst 3timer tur hver dag. Og jeg går hele tiden når jeg er på jobb. Så etter jobb eller lange turer så kribler jeg og klør sånn i beina og de er nærmest litt blå og åreknutene stikker ut på den ene foten.[&o][:(]

blir du hoven?? da er det nok mye væskesamlinger i leggene dine... det kommer at av veneklaffene ikke klarer presse væsken opp mot hjertet like godt lenger... Jeg ville faktisk prøvd kompresjonstrømper en stund. De strømpene hjelper å presse væsken opp igjen mot hjertet... ( det er faktisk anbefalt at folk som står og går mye bruker dette i f.eks jobbsammenheng)

ellers så er det jo massasje nederst fra foten og opp mot hjertet som kan hjelpe, sitte med beina høyere enn hjertet osv...... men prøv strømpene...

ORIGINAL: valentinesbaby

blir du hoven?? da er det nok mye væskesamlinger i leggene dine... det kommer at av veneklaffene ikke klarer presse væsken opp mot hjertet like godt lenger... Jeg ville faktisk prøvd kompresjonstrømper en stund. De strømpene hjelper å presse væsken opp igjen mot hjertet... ( det er faktisk anbefalt at folk som står og går mye bruker dette i f.eks jobbsammenheng)

ellers så er det jo massasje nederst fra foten og opp mot hjertet som kan hjelpe, sitte med beina høyere enn hjertet osv...... men prøv strømpene...

Hvor får man kjøpt disse? Leggene føles som noen har sparket meg i de.. De er kanskje litt hoven ja..

Kjøp gode støttestrømper på Bandasjebutikk, pass på at de er stramme nok og få de til å hjelpe deg å tilpasse de rette for deg[:)]

ORIGINAL: *Mama*

ORIGINAL: valentinesbaby

Hvor får man kjøpt disse? Leggene føles som noen har sparket meg i de.. De er kanskje litt hoven ja..

får kjøpt på enkelte apotek og på sånn ehelsebutikker. La de måle føttene dine sånn at du vet du får rett størrelse.... og si du skal ha kompresjonstrømper og ikke støttestrømper... er en forskjell der

bevegelse.
Fotmassasje e kje dumt det heller.

Sitte med føttene oppe, massere under, fotbad, støttestrømper og gode ullsokker

Back
Topp