Hva hjelper mot akutte ryggsmerter? *HASTER!*

Tekanna

Forumet er livet
Sommerfuglene
Da tenker jeg rett og slett på apedop og andre ulumskheter man kan få reseptfritt på apoteket?

Litt sånn kjapt, slik at jeg kan få gubben til å kjøpe før jeg begir meg på prosjekt "Gå fra Bislett Stadion ned til Nationaltheateret, en time på tog, før jeg kommer meg hjem".

Uff ikke godt med vondt i ryggen.

Jeg pleier å blande paracet og ibux, gir bedre virkning sammen en alene syns jeg.

God bedring.

for min del er det ingen resept frie lege midler som hjelper på rygg vondt....(hjelper forøvrig ikke på så mye annet heller...) så tar det svært sjelden. selv om ryggen min holder på å kverke meg hver dag.....

De gangene ryggen min slår seg skikkelig vrang, er det stort sett kun ett legemiddel som hjelper, og det er Voltaren. Men det får man dessverre kun på resept...

Strikkeguri skrev:
for min del er det ingen resept frie lege midler som hjelper på rygg vondt....(hjelper forøvrig ikke på så mye annet heller...) så tar det svært sjelden. selv om ryggen min holder på å kverke meg hver dag.....

Ulla79 skrev:
De gangene ryggen min slår seg skikkelig vrang, er det stort sett kun ett legemiddel som hjelper, og det er Voltaren. Men det får man dessverre kun på resept...

Du får kjøpt voltarol på apoteket. Samme virkestoff som voltaren bare svakere styrke. Så hvis eg ikke har voltaren tar eg to voltarol sammen med to paracet.

Back
Topp