Hva hjelper for hodepine??

Cameleon

Gift med forumet
Har begynt å få den intense hodepinen! [&:]

Prøver å få frisk luft og drikke mye vann. Men hva annet hjelper? [:)] Annet enn paracet! hehe...

masse ro og hvile hjelper her iallefall [:D]
god bedring!

ORIGINAL: Linda og Peanut

masse ro og hvile hjelper her iallefall [:D]
god bedring!

Signerer den. Og søvn! Go bedring. Håper du blir kvitt den raskt[;)]

Takk snupper!! Dere er søøte!
Den forsvinner nok snart tenker jeg! Glad jeg ikke har fått den før iallefall! [:D]

For meg er hvile viktig, men hjalp godt å få seg en god tu med frisk luft, og så klart vann:o)

Frisk luft og vann er nok nøkkelen....

Ja, den er plagsom. vet det er lov med paracett, men ønsker å ta minst mulig medisiner i svangerskapet.. så holder meg unna så lenge det lar seg gjøre! [:D]

Takk!

hvis du er veldig plaget er det bedre for baby'n at du tar paraset enn at du går å har det vondt for da blir baby'n stresset... Paracet har INGEN invirkning på babay'n. Virkestoffene går ikke i blodstrømmen til baby'n[;)]

Jeg har vært VELDIG plaget med det, og fikk beskjed om å ta to tab inntil 4 ganger daglig...

ORIGINAL: Krander

hvis du er veldig plaget er det bedre for baby'n at du tar paraset enn at du går å har det vondt for da blir baby'n stresset... Paracet har INGEN invirkning på babay'n. Virkestoffene går ikke i blodstrømmen til baby'n[;)]

Jeg har vært VELDIG plaget med det, og fikk beskjed om å ta to tab inntil 4 ganger daglig...

Ja, for de fleste gjelder nok dette.. men jeg har desverre en sykdomshistore som gjør at jeg må ta lite tabeletter, selv paracett...
Dermed er det bedre for meg å finne andre løsninger på problemet! [:)]

ORIGINAL: *Mina min*

SEX

Ohh Yeah Baby!

Problemet er kvalmen, sambo er redd jeg skal spy under... *kremt* ...kosen!

Sovesovesoove, men ikke for lenge om morgenen..... Spise regelmessig, drikke, og ikke se så mye på TV/PC, det kan gjøre deg stiv i nakken osv og det fører til hodepine. Jepp hepp. Har tro på litt kos jeg også. Hehe.

Sove, jeg som aldri har vondt i hodet

hadde masse vondt i hodet sist jeg var gravid

det eneste som hjalp var å sove

Back
Topp