hissigproppen Forumet er livet 28 Mai 2008 #1 Er jeg i mammapermisjon eller svangerskapspermisjon, eller?? Hva heter det offisielt liksom?? [:-]
hissigproppen Forumet er livet 28 Mai 2008 #3 ORIGINAL: ActionPaction foreldrepermisjon. svangerskapsperm er hvis du får perm mens du går gravid, tror jeg okei.. Da skriver jeg det i jobbsøknaden [:D]
ORIGINAL: ActionPaction foreldrepermisjon. svangerskapsperm er hvis du får perm mens du går gravid, tror jeg okei.. Da skriver jeg det i jobbsøknaden [:D]
hissigproppen Forumet er livet 28 Mai 2008 #4 ORIGINAL: ActionPaction ORIGINAL: hissigproppen MØMØ ORIGINAL: ActionPaction foreldrepermisjon. svangerskapsperm er hvis du får perm mens du går gravid, tror jeg okei.. Da skriver jeg det i jobbsøknaden [:D] oi, søke jobb?? kanskje noe du har fortalt om her inne tidligere, men dette har ikke jeg fått med meg. lov til å spørre om hva slags jobb det er?? [:D] Tolleraspirant, så det er ikke verdens mes spennende jobb, men... Ønsker ikke tilbake der jeg jobbet før, for jeg har lyst på noe mer permanent, og det er jo toller da. Søknadsfrist i morgen, og snuppa er ikke spesielt samarbeidsvillig [:-] he he
ORIGINAL: ActionPaction ORIGINAL: hissigproppen MØMØ ORIGINAL: ActionPaction foreldrepermisjon. svangerskapsperm er hvis du får perm mens du går gravid, tror jeg okei.. Da skriver jeg det i jobbsøknaden [:D] oi, søke jobb?? kanskje noe du har fortalt om her inne tidligere, men dette har ikke jeg fått med meg. lov til å spørre om hva slags jobb det er?? [:D] Tolleraspirant, så det er ikke verdens mes spennende jobb, men... Ønsker ikke tilbake der jeg jobbet før, for jeg har lyst på noe mer permanent, og det er jo toller da. Søknadsfrist i morgen, og snuppa er ikke spesielt samarbeidsvillig [:-] he he