Hva heter oljelokk på engelsk da?

sillivanilli

Elsker forumet
Det lokket som er over oljen. Hva heter det? Har prøvd å søke etter olje lokk, men fant ikke det jeg skulle ha..
Kanskje nmoen har sine kjære i nærheten som vet?

Det var oljelokk ja. Takk! [:)]
Mem hva heter det på engelsk?

ingen som vet?

Oil lid? [:D] Aaaner ikke [8D]

Tenkte eg d ikje..
ein bil består a 4hjul (vanlivis/forhåpentlivis) å et ratt.. kan ver lurt å peila olja for d om så sleppe motoren å sjera seg når dåkke ska kjøra 110++ på autobahnen.. (holdt svigermor mi på å jer)
Hvis då dar e for lide olja i den peilaren så e d alså ikje oppi der du må fylla olja.. då må du finna oljelokket jah.. som tilfeldivis heite nåe så enkelt som oilcap... versego [;)]  trengte ikkje min kjære ei gång..
sånn ellars anbefale eg dåkke å lesa litt om bil på wikipedia..

ORIGINAL: Limmaaa

Tenkte eg d ikje..
ein bil består a 4hjul (vanlivis/forhåpentlivis) å et ratt.. kan ver lurt å peila olja for d om så sleppe motoren å sjera seg når dåkke ska kjøra 110++ på autobahnen.. (holdt svigermor mi på å jer)
Hvis då dar e for lide olja i den peilaren så e d alså ikje oppi der du må fylla olja.. då må du finna oljelokket jah.. som tilfeldivis heite nåe så enkelt som oilcap... versego [;)]  trengte ikkje min kjære ei gång..

Oisann!! [8|]

ORIGINAL: Limmaaa

Tenkte eg d ikje..

Tøff i trynet eller? Jeeses.

Back
Topp