sillivanilli
Elsker forumet
Det lokket som er over oljen. Hva heter det? Har prøvd å søke etter olje lokk, men fant ikke det jeg skulle ha..
Kanskje nmoen har sine kjære i nærheten som vet?
Kanskje nmoen har sine kjære i nærheten som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Limmaaa
Tenkte eg d ikje..
ein bil består a 4hjul (vanlivis/forhåpentlivis) å et ratt.. kan ver lurt å peila olja for d om så sleppe motoren å sjera seg når dåkke ska kjøra 110++ på autobahnen.. (holdt svigermor mi på å jer)
Hvis då dar e for lide olja i den peilaren så e d alså ikje oppi der du må fylla olja.. då må du finna oljelokket jah.. som tilfeldivis heite nåe så enkelt som oilcap... versego [;)] trengte ikkje min kjære ei gång..
sånn ellars anbefale eg dåkke å lesa litt om bil på wikipedia..
ORIGINAL: Limmaaa
Tenkte eg d ikje..
ein bil består a 4hjul (vanlivis/forhåpentlivis) å et ratt.. kan ver lurt å peila olja for d om så sleppe motoren å sjera seg når dåkke ska kjøra 110++ på autobahnen.. (holdt svigermor mi på å jer)
Hvis då dar e for lide olja i den peilaren så e d alså ikje oppi der du må fylla olja.. då må du finna oljelokket jah.. som tilfeldivis heite nåe så enkelt som oilcap... versego [;)] trengte ikkje min kjære ei gång..
sånn ellars anbefale eg dåkke å lesa litt om bil på wikipedia..