Hva heter lillebroren eller -søsteren til Alma?

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Av ren nysgjerrighet. Jeg begynner alltid alt for tidlig å tenke på navn, er ikke gravid en gang.
:laughing025
Vi er veldig fornøyd med valg av navn til datteren vår, og jeg føler jeg har valgt det eneste riktige navnet til etternavnet og det fineste jentenavnet i verden. Hvordan matche det, liksom?

Ønsker et kort navn med to stavelser siden det blir to etternavn.
 
Ina, Mia, Anna, Ella, Thea.
Erik, Eivind, Arve, Even, Alvin
 
Saga,
Embla
Emine
Mia

Emil
Emrik
Ask
Adam
 
Mange fine forslag her. Alltid tenkt at Emil er for populært, men det passer jo såå godt til :)

Selv liker jeg veldig godt Elise og Luka. Guttenavn synes jeg er så vanskelig. Mange fine guttenavn, men ingen som er sånn «åh! Det er fint!!!».
 
Even, Jone, Iver, Casper, Mio

Eline, Ava, Erle, Mina, Clara

Klara var faktisk et av de navnene vi vurderte før vi landet på Alma... skiftet mening da jeg hørte en pappa fra Bergen med veldig skrikete stemme rope på datteren sin. (Ikke et vondt ord om bergensdialekten, den er veldig fin... men det ble litt mye.)
 
Av ren nysgjerrighet. Jeg begynner alltid alt for tidlig å tenke på navn, er ikke gravid en gang.
:laughing025
Vi er veldig fornøyd med valg av navn til datteren vår, og jeg føler jeg har valgt det eneste riktige navnet til etternavnet og det fineste jentenavnet i verden. Hvordan matche det, liksom?

Ønsker et kort navn med to stavelser siden det blir to etternavn.
Du er ikke gravid men har termin i oktober? :)
 
Du er ikke gravid men har termin i oktober? :)

Hehe... ser at du stusser på den. Måtte sjekke dato for første innlegget mitt jeg der. Jeg ble gravid i februar, men var sikker på SA da jeg skrev innlegget (uten å gå for mye i detaljer), men utrolig nok klamret h*n seg fast, og jeg er uke 12 i morgen :)
 
Last edited:
Hehe... ser at du stusser på den. Måtte sjekke dato for første innlegget mitt jeg der. Jeg ble gravid i februar, men var sikker på SA da jeg skrev innlegget (uten å gå for mye i detaljer), men utrolig nok klamret h*n seg fast, og jeg er uke 12 i morgen :)

Alma , den nydelige lille frøkna i nabohuset har en bror som heter aksel [emoji173]️
 
It’s a boy!!

Alma og Adam?
Alma og Even?
Eller... et som ikke har vært foreslått her, Alma og Odin?

Dette er de tre heteste navnene på lista nå. Kom gjerne med flere forslag. Guttenavn er så vanskelig! Synes det er mange fine litt mer moderne/populære guttenavn... men det er ikke helt vår stil.
 
Back
Topp