O OhBaby! Venter på en lillebror/søster <3 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 7 Apr 2011 #1 såne med en dings bakpå,som står ut fra resten av knappen,som man syr gjennom??? leter på ebay,men vet ikke hva jeg skal kalle det,bortsett fra buttons..
såne med en dings bakpå,som står ut fra resten av knappen,som man syr gjennom??? leter på ebay,men vet ikke hva jeg skal kalle det,bortsett fra buttons..
AilOn Gift med forumet Tilgangsansvarlig Smånissene 2022 ❄️ Januargull 2023 ❄️ 7 Apr 2011 #2 Er det trykk knapper du mener ?
O OhBaby! Venter på en lillebror/søster <3 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 7 Apr 2011 #3 ORIGINAL: *NinaOgVesla Er det trykk knapper du mener ? nei,knapper som er helt glatte på oversiden,uten synlige hull,men bakpå er det en liten dings som stikker ut på midten,med hull i.hehe
ORIGINAL: *NinaOgVesla Er det trykk knapper du mener ? nei,knapper som er helt glatte på oversiden,uten synlige hull,men bakpå er det en liten dings som stikker ut på midten,med hull i.hehe
E *Eternal* Flørter med forumet 7 Apr 2011 #4 Bf her er engelskmann....han sier det heter button uansett...trykk knapp er press -on button[:)]
Reinbue Forumet er livet 7 Apr 2011 #5 det heter bare button, samme på norsk, vi har jo ikke et annet navn for sånne knapper
O OhBaby! Venter på en lillebror/søster <3 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 7 Apr 2011 #6 gah,hehe,oki,bare tusenvis å lete gjennom på ebay
¤Kanonica¤ Gift med forumet 7 Apr 2011 #7 Vittig, jeg har akkurat bestillt en hel haug, får 6-700 knapper fordelt på 17 pakker de neste ukene :) Lykke til i knappejakten
Vittig, jeg har akkurat bestillt en hel haug, får 6-700 knapper fordelt på 17 pakker de neste ukene :) Lykke til i knappejakten