ellemelledegfortelle
Betatt av forumet
dere som har jenter fra før,eller dere som allerede har funnet navn til jenta i magen :)
Trenger litt tips til navn [;)] [:D]
Trenger litt tips til navn [;)] [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tekanne
ORIGINAL: Lille Vampyr
Mine frøkner heter Natazha Villemo, Wanya Angelica og Yrja Emmelin[:D] (Ingen storfan av mainstream-navn..)
Kult med navn som "ingen" andre har!
Men liker du Isfolket? Sol Angelica, Yrja, Villemo bla.
Jeg digger Isfolket, iallefall digget[:D]
Mine frøkner heter Natazha Villemo, Wanya Angelica og Yrja Emmelin[:D] (Ingen storfan av mainstream-navn..)
De er derfra ja. Tråla sikkert femten tusen navnebøker uten å finne navn jeg likte, men så leste jeg serie en gang til, og der var jo alle fine navna [:D]
Denne gangen blir det en gutt, og vi har vel landa på Mikael Nikolai, jeg tror jeg har brukt opp alle de fine navna fra serien..( har en Nathaniel Christopher og en Adrian Mathias og..
De er derfra ja. Tråla sikkert femten tusen navnebøker uten å finne navn jeg likte, men så leste jeg serie en gang til, og der var jo alle fine navna [:D]
Denne gangen blir det en gutt, og vi har vel landa på Mikael Nikolai, jeg tror jeg har brukt opp alle de fine navna fra serien..( har en Nathaniel Christopher og en Adrian Mathias og..
Fine guttenavn!
Det var lurt..kanskje jeg skal finne frem de gamle bøkene! Heike var jo ganske snill og god....
Men hadde nok blitt for sært å kalle et barn for Tamlin eller Ulvehedin[:D] Haha
ORIGINAL: Zera
Jentene mine heter Anette og Tuva[:)] vet ikke hva som skjuler seg i magen, men navn er hemmelig[:)][;)]