hva heter jentene deres??

ellemelledegfortelle

Betatt av forumet
dere som har jenter fra før,eller dere som allerede har funnet navn til jenta i magen :)
Trenger litt tips til navn [;)] [:D]

Jentene mine heter Anette og Tuva[:)] vet ikke hva som skjuler seg i magen, men navn er hemmelig[:)][;)]

Jenta mi heter Leah Marie

jenta vår heter Thea Irene

Mine frøkner heter Natazha Villemo, Wanya Angelica og Yrja Emmelin[:D] (Ingen storfan av mainstream-navn..)

ORIGINAL: Lille Vampyr

Mine frøkner heter Natazha Villemo, Wanya Angelica og Yrja Emmelin[:D] (Ingen storfan av mainstream-navn..)

Kult med navn som "ingen" andre har!

Men liker du Isfolket? Sol Angelica, Yrja, Villemo bla.

Jeg digger Isfolket, iallefall digget[:D]

ORIGINAL: Tekanne

De er derfra ja. Tråla sikkert femten tusen navnebøker uten å finne navn jeg likte, men så leste jeg serie en gang til, og der var jo alle fine navna [:D]

Denne gangen blir det en gutt, og vi har vel landa på Mikael Nikolai, jeg tror jeg har brukt opp alle de fine navna fra serien..( har en Nathaniel Christopher og en Adrian Mathias og..

De er derfra ja. Tråla sikkert femten tusen navnebøker uten å finne navn jeg likte, men så leste jeg serie en gang til, og der var jo alle fine navna [:D]

Denne gangen blir det en gutt, og vi har vel landa på Mikael Nikolai, jeg tror jeg har brukt opp alle de fine navna fra serien..( har en Nathaniel Christopher og en Adrian Mathias og..

Fine guttenavn!
Det var lurt..kanskje jeg skal finne frem de gamle bøkene! Heike var jo ganske snill og god....
Men hadde nok blitt for sært å kalle et barn for Tamlin eller Ulvehedin[:D] Haha

Fine guttenavn!
Det var lurt..kanskje jeg skal finne frem de gamle bøkene! Heike var jo ganske snill og god....
Men hadde nok blitt for sært å kalle et barn for Tamlin eller Ulvehedin[:D] Haha

Hehe, man må vel være litt selektiv ja. Hadde Heike uder vurdering, men pappaen blånekta.

Malin heter vår jente[:)]

Jenta vår heter Adele Aurora[:)]

ORIGINAL: Zera

Jentene mine heter Anette og Tuva[:)] vet ikke hva som skjuler seg i magen, men navn er hemmelig[:)][;)]

Liker Tuva veldig godt :) Kjempe fint navn

Jenta vår heter Nora Linnea, men aner ikke hva lillesøster skal hete [:D]

Thea Alexandra:)

Vi hadde tenkt å kalle vår lille tuppe Cornelia, men så lå det jaggu meg en gutt der inne og synnes ikke han kan hete det altså [;)]
Men jeg hadde også tenkt på Freja, Amalie, Amanda og Yngvild
Så utrolig mange nydelige jentenavn [:)]

Jenta mi heter Inger Mathea (et kompromiss. Far Inger, jeg Mathea.)Vi bruker begge navnene og etter hvert ble jeg vant det og synes det er veldig søtt nå i dag. (Og ingen andre heter det!)
Denne gangen tenkte jeg på Nicoline. Synes det er kjempesøtt![:)] Men vi får jo guttebass, så der er vi litt grønn enda...

jenta vår heter celina sofie[:D] vet ikke kjønnet i magen.

Jenta mi på 2 heiter Katrine[:)]

Jenta mi heter Otilie.

hvis vi får jente denne gangen blir det nok Asta .

Back
Topp