Hva heter den nye typen babyfeeder igjen?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Den som er laget av silikon og ikke det der udelikate nettet?

De var tomme på barneforetningen, så tenkte å sjekke nettet, men husker jo ikke navnet.. :confused:

Samsung galaxy SII via app ;)
 
Takk!! :)
Var nok denne typen ja.
Men jeg syntes tyggedelen så litt stor ut i butikken (de hadde refilene), og frøkna har litt liten munn - er den såpass myk at det ikke vil være noe problem?
For henne hadde kanskje det nettet vært bedre selv om jeg synes det blir udelikat og urenslig...?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Tassen vår har nok også litt liten munn, brukte 3-4 uker før han klarte å ta begge brystvortene uten skjold. Men går helt fint å gape over denne silikonsaken synes jeg :) Og den er veldig myk.
 
Tassen vår har nok også litt liten munn, brukte 3-4 uker før han klarte å ta begge brystvortene uten skjold. Men går helt fint å gape over denne silikonsaken synes jeg :) Og den er veldig myk.
Brystvorter har vi heldigvis ikke hatt problemer med. Har ikke så store tror jeg.

Men da tar jeg sjansen på at det går bra, og bestiller en. ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Vi har de med nett. Skyller av de etterpå og slenger de i oppvaskmaskinen. Har ikke inntrykk av at de ikke blir rene eller noe :)
 
Vi har de med nett. Skyller av de etterpå og slenger de i oppvaskmaskinen. Har ikke inntrykk av at de ikke blir rene eller noe :)
Hadde de til storebror, og da hadde vi ikke oppvaskmaskin. De ble skikkelig misfarga. Og banan feks ble bare sittende fast i hullene. Derfor vurderer jeg de andre nå.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Den med silikon er helt genial! Nå har jeg igrunn aldri tenkt over hvorvidt gutten min har stor eller liten munn..Han har vel normal munn vil jeg tro, hihi..Uansett, han stapper hele den greia i munn sin..Så, tror vel det skal gå fint hos frøkna di...De må jo ikke ha hele inni munn for å få smakt og slurpet i seg litt heller:p Det går fint ann å sutte på kantene på den:)
 
Jeg har kjøpt min på babyshop i Sverie..Vet ikke om de har den på babyshop i Norge også kanskje..eller så er det bare å søke på babyfeeder silikon på google så kommer det nok opp masse nettsider du kan bestille fra:) Den ser slik ut:
Silicone_baby_feeder.jpg
 
Var innom babyshop for å se om de hadde, men kom ut igjen med den vanlige med nett.

Prøver den så får vi se. Har jo oppvaskmaskin denne gangen, og så er det jo refil.

Men får se om jeg bestiller denne også etterhvert ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Hadde de til storebror, og da hadde vi ikke oppvaskmaskin. De ble skikkelig misfarga. Og banan feks ble bare sittende fast i hullene. Derfor vurderer jeg de andre nå.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Ok. Har valgt å ikke ha banan i :p Druer og mandarin er slagere hittil i alle fall :)
 
Da har frøkna fått ananas i feederen, og det var suksess!! Kosa seg og smatta som hun aldri har gjort før. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Tror forresten at jeg skal kjøpe den med silikon også, til feks banan og sånne ting.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Back
Topp