Hva heter den nettsiden der man søkte barnehage?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Det lurer jeg på[:)] Finner det ikke ut..

er ikke det gjennom kommunens hjemmeside?

Kankje..Var innpå den siden,men den så ikke slik ut som den gjorde sist og fant ikke noe..Men får se igjen[:)]

skulle gjerne sendt deg link til bergen kommune sin side der man søker, men den er:

[font="arial,helvetica,univers,zurich bt"][size=+2]Midlertidige nettsider palmehelgen 2007

[font="arial,helvetica,univers,zurich bt"][size=-1] [font="arial,helvetica,univers,zurich bt"]Midlertidige internettsider

[font=verdana,tahoma,arial,helvetica][size=-2]
[font=verdana,tahoma,arial,helvetica][size=-2]Fra torsdag 29. mars 2007 klokken 1500 til mandag 2. april 2007 klokken 12.00 gjennomfører Bergen kommune omfattende endringer i datasystemene og nettverket. De vanlige nett-tjenestene vil i denne perioden ikke kunne brukes. Vi beklager ulempene dette medfører.

[:o][&:][:@]

fy flate så teit

ORIGINAL: Thothamon

skulle gjerne sendt deg link til bergen kommune sin side der man søker, men den er:

[font="arial,helvetica,univers,zurich bt"][size="+2"]Midlertidige nettsider palmehelgen 2007

[font="arial,helvetica,univers,zurich bt"][size="-1"] [font="arial,helvetica,univers,zurich bt"]Midlertidige internettsider

[font="verdana,tahoma,arial,helvetica"][size="-2"]
[font="verdana,tahoma,arial,helvetica"][size="-2"]Fra torsdag 29. mars 2007 klokken 1500 til mandag 2. april 2007 klokken 12.00 gjennomfører Bergen kommune omfattende endringer i datasystemene og nettverket. De vanlige nett-tjenestene vil i denne perioden ikke kunne brukes. Vi beklager ulempene dette medfører.

[:o][&:][:@]

fy flate så teit
Ja jeg så det[:'(] tenkte jeg bare skulle se at alt var i orden med søknaden min..

Back
Topp